// Life is a rollercoaster , you just got to ride it.

hemma igen äntligen efter 3 veckor , skulle igentligen ha jobbat idag med mådde verkligen piss i morse så kände det var ingen ide så satte mig på ett tidigt tåg hemåt , i rättvik kom ett lyckorus genom mig , en sån där tryggkänsla av att vara hemma & snart få vara med mina vänner och familj ett par dagar , anlände hemma vid en 12 tiden sen bara tagit ett långt bad , gjort ansiktmask , målat naglarna & noppat ögonbrynen mm skönt med lite egentid och göra såna saker känner mig som en enda stor smutshög efter vart i sthlm så länge något med luften där som sunkar ner en alltså , och sen jobbet är inte det renligaste , kommer sakna mina nötter på jobbet , efter jul & nyår där ska vi ta en kareokeafton eftersom hanna är kareoke värd varje fredag & lördag , ska dra med mig johnny med skoj skoj :) .

nu ska jag nöta lite tid här vid datorn och sen göra mig klar tänkte jag och sen ta en promenix ner på stan och kika lite , ta en fika med rickard och hämta ut ett paket kommit hem det jag beställt men bara en av sakerna helt mysko , en liten julklapp som jag beställt , sen bort till amtech och kolla hure går med min hårddisk , kvällen tänkte jag spendera med nicken och anton och göra ngt skoj , kanske pulka i gesunda hade jag i mina tankar hade vart kul om det är tillräckligt med snö , här nere äre ju helt bart , tråååkigt :/ hade velat det skulle vara vitt nu .

längtar tills nästa onsdag , för hemligsak , ska bli skönt att få lite fakta och veta hur allt ligger till , just nu är inget verkligt i mina ögon , lets se inget bestämt ännu alls , men mer & mer positivt hela tiden , älsk hade sökt jobb i mora med igår och han ska hit på intervju under mellandagarna verkade sjukt positivt med jobb , vart hur lycklig som helst , är ju rena drömmer om jag får med min kärlek hit och börja skapa en framtid , så håller tummarna så hårt så dom blir blåa nu hehe , :)

vecka 6 bäre nog av till sälen med wigert , ufo & gänget dom har hyrt stuga där för en veckas snowboard åkning kommer bli superkul :)

var vad jag hade att berätta just nu , ska ta & fördriva lite tid nu och sen stressa runt och hinna allt jag vill på dom här få dagarna jag är hemma..




gammal bild på mig & ollas , galna tider mkt kul vi var ute på :)

saknar redan min älskling sjukt mycket!
det bästa som någonsin hänt i mitt liv.



so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0