8 feb "later"

yes äntligen är en dag till över nu här i helvetet , lika förvånad varje dag att vi överlever alltså.
slut slut förstår inte hur jag orkar stå upp ens , börjat blöda näsblod som en tok förmodligen av
trötthet och stressen sitter nu och käkar ett päron , kom på nu att ja inte ätit något annat på hela dagen inte hunnit helt enkelt? inte bra att tappa hungern , fast brukar ju ha en tendens att göra det , glömma bort att äta.
bra för fettet på magen men inte för kroppens fungerande kanske ;) , fast dock inte märkt att jag
skulle gått ner något snarare tvärtemot tycker jag ,knubbis. :) nu är alla andra mina jobbkompisar
på party bussen som dom anordnat till HCi sälen och här sitter jag , usch vad jag hade velat vart med
men men sånt är livet , oscar ville byta tid med mig imorn med , så bär av kl 17 ist för 22 nice nice ,
slipper man komma hem så himla sent och börja packa upp när alla sover där hemma.

mamma har bestältt massagetid åt mig i veckan med , gött! min rygg går av snart på mitten annars.

Less på Hitler här på Jobbet suck!
har missförstått sin plats här tror jag driver mig till vansinne...

jaha , mkt att hinna med denna veckan , redan bestämt med , jimmy , anton , niklas , stoffe , mats , jocke ,  bror , & nicken och raggartomas.
sen lär jag ringa andre petra  , smith , sandra , fäättan , & daniel såklart sen fan peter med lova jag sist, mm ah shit kommer bli hektist :) , men ska bli så jävla underbart att få jävlas & hitta på Bus med mina grabbar igen.

skönt att se att man är saknad iaf :)
ni är bara för roliga.

blir nog en del fest med säkert , kanske skulle öka på den lite.
;) sugen sugen.

nej nu ska jaf faktist ta & bege mig hemöver käka någon macka
packa allt och slänga ut i bilen sen ringa fina M , och senm slänga mig i sängen
klockan är alldeles för mycket nu.

godnatt syns i veckan mina rockers.

heh henrik var hit idag med på jobbet kul att se han.
heh men störd är han allt , ;)


so long suckers
xoxo sofie



vi på edsby cruisingen  i manges impala.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0