8 februari

God morgon

Ja nyss vaknat marika kom & knacka på för jag hade glömt lagt ur vakt telefon ur fickan igår

Så den kom hon och hämta , börjar inte försen 12 idag skönt får ta det lite lugnt en morgon för en gång skull, vart inte nå fest för mig igår iaf , kom ju inte från jobbet försen 23 och så när jag kom hem var dom andra redan på väg dit och jag skulle ju byta om och hade velat tagit en grogg innan jag for och då så tog jag mig inte och skulle bli så himla sent , skönt iaf då fick jag lite gjort hemma typ städa lie och sen börja packa och så medans jag hade lite tid ,  för imorn åker jag ju hem så ikväll blire att packa in i bilen så allt är klart  sen prata jag lite med mattias "dikesfararn" wigert & mats "iq" Thorildsson , så inplanerat nu iaf tårta och sånt hos bror på tis , får se vad vi ska hitta på för roligt tårta , dom hade vart och firat hans

Födelesedag igår med bowling så tråkigt att jag inte kunde vara med , drygt att prata med dom hemma när man saknar dom så mycket och dom är ute på en massa kul , anton och jimmy var med dritfulla igår så i veckan blire träning av pingvin och skapa zoo haha "internskämt"

Och blir det inte neråt landet nånstans till helgen så skulle nicken och mickan ha fest på lördag så isf blire väl dit tänkte dit på tisdag och hälsa på med och så se lilla saga , har ju bara sett henne 2 gånger nu och som jag ser på korten så växer hon så det knakar den lilla , ska lära henne allt jag kan hahah , nej kanske inte ;)

Pratat med stoffe nu iaf så han ska få tatuera mig i veckan , kommer nog bli assnyggt måste bara hitta ett typsnitt jag vill ha & sen bestämma mellan 2 saker jag ska skriva , antingen "rocking and fucking rolling " eller " what doesnt kill you , makes you stronger"  får hoppas att det passar in bra där jag vill ha den iaf men det tror jag ,. Fan kommit fram till att jag dragit ner på rökningen rejält nu bara rökt 5 paket på 2 veckor , duktig känner jag mig , fortsätter jag trappa ner såhär kanske jag kan sluta i sinom tid ,  hade ju vart skönt som fan.


Nu kommer frågorna från alla jag verkligen vill eller kan svara på?

Fast visste ju om att dom skulle komma , men vill inte ,

Hur svarar man på något man inte vet själv kanske ska hänvisa dom till

Den som har svaren ist ?



Längtar efter lönen nu alltså kommer bli stor jobbade typ 200 timmar i januari , fast dom ska dra för dybbla hyror och sen lite saker jag måste betala och så som jag inte räknat med  synd nog . men kommer då ha så jag klarar mig , fast ska ju spara , enda jag behöver köpa är nya skor, "Dust it puder/spray till håret" & betala bildörr & liten slant till john för att han satte på den nya dörren , ska bli skönt att få min bil tillbaka , och äntligen MUSIK i bilen haha får jag ut och sjunga med min vackra stämma igen , och sladda runt med mina dåliga vinterdäck och alldeles för lätt bakdel på bilen haha , släpper hela tiden den där för mkt så inte sån rolig sladdbil.


Mats skulle ta ett snack med mig om misstankar om en person , nyfiken på vad det kan vara alltså . och ni som känner mig  vet att ja hatar att vara nyfiken



Besviken som fan gör du mig , inte ens ett sms eller samtal under hela tiden?

Är det vad man kallar bästa vänner ? , kan inte du engagera dig nånting

Så kan det vara faktist! , tycker det är förbannat dåligt.



Jag hoppas verkligen jag får träffa M när jag är hemma , saknar han rejält.






Attityd attityd , måste man ha för att komma någonstans ;)

Back in buisness,....



Helvete vad snön vräker ner här alltså , sjukt! Är väl en meter extra pudersnö nu på ett par dagar om inte mer känns det som haha , nu längtar jag hem ska inplanera en skoter tur eller fler, hade ju kommit mkt hemma med , så säkert kanonföre hemma J gasa gasa.



Heh lustigt vad alla människor kan ha olika syner på hur deras framtid ska se ut , hah  vet iaf hur jag vill ha min , En karl  , med humor , charm , utstrålning som vet vad han vill & avgudar mig. , en med likasinnade interssen och lika mycket en kompis som en partner , ett Hus någonstans som man kan pilla en massa med , med stort garage med massa snygga bilar.

En bel air , gto , lemans  & sen ett pilsner pråm mm , skotrar & någon cross att leka med , 2-3 underbara ungar som springer runt , 1 amstaff & en stor svart frieser hingst. ett bra jobb och vänner att spendera vardagen med.

Sommaren när alla åker på semester till sommarland och grejer så har våran "Familj" inplanerat bilträffar & cruising istället "   haha ja där har ni mitt drömliv ,

vad är era drömmar för framtiden lägg en kommentar ?


Hah fast man kan ju inte räkna med allt det där , men drömma går ju , och vem vet kanske kanske? , den här gången hoppas jag att det  ska  vara den rätta när det väl blir. hah störd ja är  idag jag vet  , men bjuder på det.



Nej nu ska jag dricka lite varm oboy , noppa mina ögonbryn kolla på "slednecks 6 " och

Sen duscha och fara till jobbet.;)


Skriver nog mer senare.







My feeling are still as strong for you.


so long suckers
xoxo sofie

slumpad bild. jag & wikström på rock at sea





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0