aa just det va!



dags för tatuering på torsdag med , här är 2 st som jag bara älskar , så blir någon blandning av dom här på bröstet/nyckelbenen får se vad jag och magnus kommer överens om för snyggt motiv av detta :)
har en känsla av att det inte kommer bli skönt iaf
men grymt läckert!

vad tror ni , har ni nå åsikter? , kommentera :)

vart inte nå uppdatering av bilder idag på bdb ändå orkar inte just nu får se senare kanske , nu ska jag ta & hoppa in i dushen sen kommer tomas och plockar upp mig ska ta min bil , sen till niklas  och dra igång en film eller något., blir nog inte nå jobb sökande ändå idag sjukt ont i skallen och min rygg och nacke håller på och tar kål på mig för tillf'ället , men söta mamma har fixat en timmes massage tid åt mig i veckan så får hoppas att dom kan få någon ordning på det :)
ska åka förbi fred och se om han vill med ochså, sen hämta min dörr till scorpan som står där med :)

ska ta & ringa pappa nu och se om skotrarna tills helgen om inte han ska ha dom ifall att :)



jag & fredrik
Äkta vänskap!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0