i dont know that to do?

har typ 100 tusen tankar , att skriva av mig , mycket som tynger ner nu.
men vet inte vart jag ska börja? så skiter i det helt enkelt!

idag har jag inte gjort alls mycket än så länge , jobbat hos göran , spacklat & slipat
en massa , sen inte hunnit mer än hem & käka och setat här och klickat en stund.
nu ska jag ta en ryk & sen hoppa in i dushen och göra mig klar , så ska jag invänta
sandra så ska vi åka till daniel mats & rickhard och se vad vi ska hitta på , handla
på mig lite ben & jerrys kanske och mysa ner till en film ? , blir nog något
liknande.  måste hitta någon med en skrivare och skriva ut bilderna tills tatueringen
imorn , :)



varför är jag så feg & inte vågar ta tag i det och få det avklarat och få riktiga svar?
. för det här har dragit ner mig på botten!

nej hej & hå.
so long suckers!



i wonder why?
was it all a game to you?
a sick game in my point of wiew!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0