jag shcöööner det alltså!

haha ja en mening som vi nog alla satt oss på skallen här,haha fast inte någon vet hur det stavas så skrev som det låter ;)

jaha sitter nu på jobbet och roar mig lite snabbt vid datorn innan jag ska åka hemöver och sova , klockan är nu 23.22vart här sen 9 i morse börjar bli rejält trött nu , den här veckan har verkligen tagit kål på mig och alla andra med för den delen , igår bröt jag ihop helt på jobbet , marika fick mig att andas och försöka fixa det iaf , var på väg att säga upp mig på riktigt innan dom andra stoppade mig och sa att jag ska ta det en dag det knns bättre inte nu när allt är kaos på riktigt här alltså , usch hemska dagar. men nu har dom iaf anställt fler , dom måste ju förstå att det inte funkar när folk blir sjukskrivna av utmattning och ine bara jag som brytit ihop pratat med flera andra , ja men ska nog bli bättring nu iaf , men det som blir lite dåligt med att anstlla fler är nog att jag inte kommer kunna jobba så mkt extra timmar som ja vill för att få ihop några pengar vilket suger häng pung alltså ,  äh nog om klagomål då tare det är blogginlägget aldrig slut om jag ska skriva allt somjag tycker är irriterande just nu :P men mycket positivt med ska ni veta haha.
fred försöker få mig till bergen med , och blir bara mer och mer sugen på att iaf åka dit en eller 2 vändor som han säger då har jag bra mkt mer pengar än vad ja får här och klarar mig då till sommarjobbet som börjar i juni redan sagt till där att jag ska jobba så det skulle ju funka , fått ett nummer till byggstäd där som jag ska ringa och kolla lite för vill ju isf jobba 2 veckor och ledig 2 med fredrik :) . fast vill fortfarande inte från mina pumor på jobbet här , och resten johan, adam , emil oscar mm. men någon gång kommer det ju ta slut iaf , så kan ju inte vara kvar enbart för dom när jag inte anser att jag får tillrärckligt betalt och så för att vara borta från allt . lyckades iaf få till oss att vi ska ha extra betalt för extra timmarna den är veckan efter många om och men :)

fest vart det i onsdags med , var ju inte direkt meningen men så vart det , hade kanonkul förfesta jag emmie nathalie & emmo hemma hos dom sen for vi bort till johan , där dom satt några och drack och så körde vi igång ölspel , och folk rasa in mer och mer , festen var i full gång , ute och for lite på dumma bravader , jag & emmie lekte kockar ,
for iväg en sväng på natten och tänkte sen jag skulle åka hem , men jag och linn bestämde oss för att åka tillbaka , och där var benji och emil vakna iaf , johan hade däckat av , så vi fortsatte festen , laga kyckling ris & currysås och massa sallad , riktigt lyxigt sådär hade vi det på morgonkvisten , somnade väl vid 7 och 8 ringde klockan , upp & jobba wihhuu
så bra det känndes "inte" , ´hade ju glömt jobbkläderna med så hade ett par brallor som var 2 storlekar för stora och inte några skor och sprang runt här hela dagen , haha fyfan ja man får bjuda på sig själv ibland.

blitt lite väl mkt fest nu på senaste igen känner jag , men kul har jag haft iaf :).  blir en lugn helg nu iaf , möjligtvis ut en sväng på söndag får se hur jag känner då hitta ju en del alkohol i ett rum idag som jag städa som jag kan dricka ur , får se vad alla andra säger slutar ju 21 00 då med , men nej lite lugnare får jag nog börja ta det igen , kan ju itne gå tillbaka till mitt gammla mönster nu nr jag börjat vara så himla duktig :)

har försökt fått ledigt tisdag med så hoppas hoppas verkligen att det går igenom nu får isf kan jag åka hem efter jag slutar på måndag kl 22 , för brorsan fyller ju år och så med så ska väl vara lite kalas och så sen skönt att vara hemma en dag extra så jag hinner allt jag ska,.

kom på nu med att tatueringstiden jag boka lär jag ändra för är ju inte alls hemma då? suckalasuck , hoppas han har tid fort efter iaf :) . lämna in kameran som jag köpte ska jag med så jag får en fungernade så jag kan uppdatera er med bilder från mina bravader här i trysil och hemmaplan.

förmodligen kryssning den 4 e med frågade alexander om jag ville med på för att fira han ska höra om sandra ska med ochså , dit och härja med massa okända brlängebor haha :) kan bli hur kul som helst.'

usch vad det här med känslor är drygt och komplicerat , hate it hate it , alltid gjort.
nej som jaga alltid sagt , perfekta förhållandet skulle väl vara regelbundet sex , mys på söndagar &
inga känslor , ? fast slutar ju aldrig så alltid någon utav dom respektive som brukar få känslor haha
fast inte för att jag testat mig på det än , haha och kommer förmodligen inte göra , har ju 2 frivilliga iaf.
haha nejdå nu skriver jag bara en massa skit ,  drygt att en person ska känna som han gör , vet inte hur jag ska
ta det för vill ju från min sida enbart vänner och vet att det är drygt för honom. men kan inte göra något mer än så
när jag inte känner på samma sätt.....fast har ju funkat hittils så göre nog fortfarande.

heh nej nu ska jag inte vara så negativ till känslor dom är väl underbara när dom
är bra inte när dom är förvirrande , för många tankar , saknad , längtan ,
vill ha någon att dela vardagen , skratta , umgås , mysa & ha kul med.


i want that serious shit!


fan vad mycket skit jag skriver idag orkar ni läsa ? . så är häften bara massa skit  hittils haha.

nej livet är en fest och jag älskar att leva!

läste igenom mina sms tidigare idag lycklig som fan var jag för bara ett par veckor sen och varje sms gjorde att jag sken upp som en sol och kunde leva på hela dagen , men nu är jag inte med ? , vad fan händer igentligen ?


nej orkar inte driva nå mer tid här nu.

åhh fan nu har jag hittat 3 bilar jag inte skulle tacka nej till , ska hålla mig ifrån blocket , har inte råd nu! blöö.
eller kanske om jag tar mig råd ;) haha

nej kyss och knull mina små hjärtegull.

so long suckers
xoxo sofie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0