sick and tired , of always being sick and tired.


sjukt trött nyss kommit hem äntligen , haft en dryg människa runt en hela natten som vägrat låtit en sova och försökt tryckt sig ner bredvid mig , fick tillslut nog och snälla mats skjutsa hem mig. så nu inväntar jag min vitlöksbaugette som är i ugnen sen tänkte jag hoppa ner under täcket till en film och försöka sova någon timme ,
sen ska jag ha mysdag med grabbarna , rickhard , daniel , niklas , mats & tomas , kanske ska ut och grilla lite i skogen och så prata vi om att åka lite pulka eller BOB efter bil , skoj skoj ,

nej gör ett test för att fördriva tiden medans baugetten blir klar.



 

Mig själv med tre ord: Spontan , ärlig & glad
Är du kittlig?: jadå , fast kan kontrollera det.
Jag ville bli när jag var liten: Oj vetrinär var det nog som jag hade i planerna ;)
Mitt rum kan beskrivas som: Litet & fullt med kläder.
Spelar du något instrument: Nej men skulle göra allt för att kunna gitarr!
Något du absolut inte äter: allt från sjön/havet , blodpudding pölsa & massa mer kräsen som fan med mat.

Brukar du svära mycket: Jadå för mkt kanske.
Vad vill du jobba som: bra fråga ? billackerare är ju en dröm:)
Gillar du att sjunga: *Älskar att sjunga , men oftast bara full haha ;)
Gungar du på stolen: ja sitter eller ligger i stort sett aldrig still , kan inte!
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger ?
Använder du knark: Jaja sprutorna går hårt i armen , lever ständigt i rus! , idiot fråga.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig? ohja! har redan gjort ett par gånger och kommer fortsätta stadigt i den linjen , ju mer tatueringar desto snyggare i min mening ;)

FAVORIT

Färg: svart , röd & Grön
Mat:  Kyckling! mums.
Låt: oj ? svårt  kan inte välja lyssnar på för mkt ;)
Ämne: Fotografisk bild!:
Plagg: Mjukiskläder . love it ,
Skor: uggs ? haha nej sneakers ;)
Ställe: västerås i solen på big meet ;)
Tidning: bil tidning eller tatuerings tidning ;)
Film: gone in 60 seconds , green street hooligans mm
Bok: inte som andra döttrar , sjukt bra

SENASTE

Person som sovit i din säng: jadu? Fred eller johan.
Person som du pratade med: Mats

Person som du gick på bio med: oj länge sen , men tror det var peter :)
Person som du gick på stan med: sandra fäättan linda & anna
Person som du skällde på: Jon i morse.
Låt du hörde: eli mattson - walking in memphis , ska gifta mig med den karln! haha
Film du såg: vet ej Bolt tror jag :)
Mat du åt: nuggets igår kväll.
Känslan: Trött & iskall!
Resa: sthlm ,kryssning till finnland , sen hemöver igen synd att jag tappa telefon så det inte vart nå stopp i uppsala.
Glädje: Vänner, Famijl & djur.
Dröm: drömde faktist om daniel inatt.
Person du träffade: mats & rickhard
Pratade i telefon med: Sandra
Personen du fick sms av: var nog wigert igår från sandras tele.
Gången du åt 7-eleven korv: vet ej ens om det hänt?
Gången du var utomhus: ern halvtimme sen kanske.
Hela din familj åt middag tillsammans: Julafton
Saken du köpte: mat igårkväll;)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0