6 Januari



jaha då har några dagar till passerat och nu är det redan tisdag ,
 har blivit av med febern nu iaf men hostan och halsen känns dock inte bra
, men ska göra ett försök till att åka och jobba nu iaf , hade först tankar på
 om jag skulle åka imorgon bitti ,men blir nog att åka upp snart istället kanske
 jag är framme vid 12 inatt eller ngt istället men
då får jag iaf sova lite imorn innan jobbet ,då jag börjar kl 9 ,  s¨blir nog så.


är bra besviken och less på en person just nu iaf , ställer upp allt vad man kan hela tiden och försöker fixa
och sen när man väl gör det så lägger den inte ens manken till att försöka få det till att funka och är bara negativ .
vart faktist bra irriterad denna gång! , dåliga undanflykter bara! dags att mogna upp kanske och inse att man kan
inte låta andra fixa allt åt en , och att man måste faktist fixa vissa saker själv och försöka och chansa för att komma
någonvart här i livet. jajaj skitsamma så är det nu iaf.


mattias har vart  här i 3 dagar med , han kom i söndags , har vart en massa mys 
söndagen spenderades med massa mys , tv program , massage , film , vara sjuka , sova
och ännu mera mys.


dagen så låg vi och drog oss i sängen ett tag fick även massage där på morgonen , lyx va ?;)
 sen upp och gjorde frukost , men vi kom på att vi had einte nå mjölk till gröten så
snälla nicken kom över med det till oss , 
och sen gjorde oss klara och åkte och hälsa på fred , riktigt kul att få se han en sväng
innan han åkte och även hans mamma och lollo , har blviit nu 2 gr att vi bara setts
en snabbis innan han far till norge igen, så får skärpas med det :) åkte på maxi och handla
lite  och sen körde bort fred till hans jobbarkompis , sen åkte jag och mattias hem
och la oss i soffan igen och tog det lugnt , och mamma gjorde lasagne gött gött gött.
sen efter maten la vi oss i sängen och kollade på benknäckargänget  som mattias hade laddat hem
en riktigt bra film faktist :) , många goda skratt , sen kika vi även på crybaby men halvsov
mest genom den filmen så vi bestämde oss för att släcka ner och sova,

idag så vakna vi väl ganska tidigt men legat och dragit oss i sängen ett tag innan vi gick
upp och åt lasagne till frukost och gjorde lite varm choklad , sen la oss
i soffan en stund och kolla på film sen vare dags för mattias att bege sig hem till motala
igen , tråkigt nog:( , vart så himla tomt på en gång han åkte ,
sen efter det så prata jag mes stoffe och ek som hade planer på borlänge , så jag fick den stora
äran att köra ner eftersom alla var fulla dan innan , så vare även jimmy och erik som haka på ner
ek och stoffe har väl vart fulla hela resan dom , åkte ner gick på biltema och kupolen
en sväng sen bort och bytte en dator mot ett xbox 360 som stoffe skulle göra , sen käka
på MAX som är ett måste när man är i borlänge , sen bar det av hemåt . haft det riktigt kul
skrattat som aldrig förr åt alla jävla kommentarer hela tiden och ideer , stoffes affärside för dagen
var att göra ett företag " där man stylade kameler , och intäkterna som kom in skulle gå till 4 tutts minnesfond"
HAHAH , ja vissa fattar vissa inte :P


ja haft ett par helt underbara dagar , tråkigt att dom tar slut ,
kommer bli tomt utan finaste nu bredvid mig,


nej nu lär jag skynda mig att packa allt och börja fara mot norge klockan är ju snart 21 00 suck.


även ett försenat grattis till janet och fredrik till eran lilla son Ludvig :)
kul att allt gick bra, så glad för eran skull.


fick även reda på en till som nog ska bli pappa med , shiit alla i min närhet går och
skaffar familj och allt därtill ,

undrar när en annan kommer få något sånt , är med så sugen på barn har jag vart länge
skulle vara helt underbart med en egen familj hus & allt därtill , ja men
det kommer väl när det kommer,

kommer hem den 21 igen i en Vecka , då äre motala och sen idre och skoter som gäller
men ska försöka hinna med någon dag i mora med kanske :)





 long suckers
xoxo sofie




(bild från julafton , Jimmy , Andre , niklas . maria .någon , matte & jag)




tänker på dig konstant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0