Today

Dagens mående:  Trøtt som en tok , telefonen ringt halva natten , først andre & jimmy , sen jørgen och peter 2 gånger fyllon ;) heh men trevligt att høra ifrån dom lite.
Dagens borde: sola & førsøka bygga ihop byrån jag tagit med mig som inte ens kommit in från bilen æn.
Dagens frisyr:  utsläppt,
Dagens klädsel:   Jobbklæder . sexy bluberry haha ;)
Dagens planer:  Jobb , sola , dusha & ringa M sen sova.
Dagens vill ha:  en bil , pengar & Mattias hos mig.,
Dagens längtan:  Mattias!
Dagens fundering:  hur allt kommer se ut nær sæsongen i trysil ær øver , M verkar ha planer som låter bra i mina øron;)
Dagens beroende:  Ciggaretter & Juice.
Dagens tråkigaste:   att inte få vara hemma med mina næra & kæra , att inte kunna prata med M och vara hos honom:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0