big lake run

yes då är dagen äntligen här då , big lake run , höjdpunkt , nu sitter jag och dricker en iskall
och inväntar att matte ska ringa och dom ska plocka upp mig blir väl hans olds att åka
runt i gomba lukas jocke jimmy  & micka som kör som jag vet som ska med kommer bli riktigt
nice när man har så bra folk med sig , mkt förvämtansfull över dagen , kommer man överleva?
haha jadå....blir KANON!

gårdagen vare ju meningen med lite lugn fest , jo tjena , drog bort till Feffe och satte oss
på hans gräsmatta jag mats bror erika rickhard feffe olle jimmy ida erika & 2 till , drack och drack
sen for vi ut och snurra lite , sen begav jag mig bort till daniel en sväng och sen for vi till
mats och vart suttna där halva natten och drack och bara var odrägliga.

sen somna jag i soffan där , tills väckarklockan väckte mig
och så nu here i am.

ha en kanondag runt siljan nu folket för det ska jag ha :)

min pärla har blivit skadad , suck ala suck. delar som ska letas nudå.jävla karlar odugliga :P


ska ringa karln från uppsala och se om han hittat till rättvik
hej hej





so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0