Bloggtorka

Noll inspiration til den här bloggen nu för tiden , så har inte blit mkt uppdaterat och vet inte
om det kommer bli så mkt på en gång ska försöka skärpa mig med detta så snart
lusten kommer tillbaka ,

senaste tiden , vansbro cruising , vart en tripp ner med mattias , adde , johannes ,& john till eskilstuna på dragracing
sen börjat jobbet inom hemtjänsten , helt nytt för mig , idag ska jag ut själv för första gången , livrädd.
sen hunnit med att fylla 20 år med , lirat paint ball & så var dom snälla att låna ut raggarklubben till
mig där för festen , midsommar var lite överallt och for , ut med mattes olds , fest på knaggårn och i östnor
sen ja helt enkelt en del fest , massa jobb & snurrat runt med vännerna.

pappa har fått ut cadillacen på vägarna med fin som fan är den , vågar inte ens testa han runt kvarteret.

lördag äre dags för big lake run med far nog med matte , gomba & resten av mina rockers.


nej nu ska jag ta & göra ngt i det här vädret sista timmen innan jag
ska bege mig till jobbet.






8 dagar kvar inför PBM




i know who you are , but i dont know how i can make you mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0