friday night , yeah baby i love u honey

jaha jaha , dagen har jag jobbat från 7-16 , trött som fan när jag vakna i morse for hem tog en matlåda
och borsta gaddarna och svida om , sen raka vägen dit , gått skitbra på jobbet idag faktist lugnt och skönt.
for efter jobbet direkt ner på bolaget inhandla mig en påse gott & blandat , och sen bort till moster och kusinerna
och fick lite tårta för lollan fyllde ju 13 idag , sen for jag till bror med lite papper till honom och tog en cigg
och snacka lite skit , nu är jag hemma har dushat och grejat , ska åka och hämta mats nu sen sätta oss
hos bror och ta oss någon och se vad kvällen har att erbjuda , erika snäll som hon är har erbjudit sig att styra
lite ikväll och ut och kika , ska se om daniel och shadow ska med å , sen var även gomba och lukas sugna på fylla
fast får bli ganska lugnt för mig idag , sparar mig tills imorn istället då det händer , Big lake run för 20e året i rad
haha åker mattes olds ner dit skulle väl fara vid en 11 tiden , jag längtar som en toka ,
 får se vad detta år har att bjuda på för skandaler då
...

så nej nu ska jag ta & Fara jag och mysa i solen med en iskall jävel och bara njuta av kvällen.







5 dagar kvar nedräkningen fortsätter ,närmar sig med stormsteg västerås hell yeah.
måste handla mig tält , solstol , kylbag en dunk & solkräm sen är jag redo för avfärd...





ja so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0