jooohodu

jahapp ännu en helg avklarad snart då med livet i behåll , fredagen var jag johan robin & jocke nere och kika på
erika & linda och alla andra som tog studenten , sen for vi bort till erika hela tjocka släkten och hade middag där , mys mys , sen var jag & tomas ute och snurra lite handla lite gott och for hem till jacob & mats , var ute och snurra lite på kvällen innan jag gick hem och la mig , SYND att det var jobb just denna helg vart förfrågad om att haka på med janne och ligan till shtlm på moonshine massa bra band och underhållning , men men sånt är livet :)

lördag jobb 06.00 -14.30 sen fort fort fixa sprit virke & kläder sen hoppa jag in i dushen svida om och
gjorde ett tappert försök att bli snygg , sen kom mina rockers och plocka upp mig , bytte lite folk i bilen
och bar av till vansbro , beautifulla hela högen , dunka skrek och for runt , hade rackarns roligt
träffa massa folk man inte sett på länge och for runt , vart dock en tidig kväll därifrån runt 1 ? för bilen
laddade inte som den skulle så var bara att bege sig hemöver det , tråkigt jag som hade så kul.
men vi hade allsång i bilen på vägen hem intog donken och betedde oss lite innan jag slutligen
hamna i garaget hos mats där dom pilla med subban sen gick vi in och la oss och sussa
jag daniel & mats och niklas for hemåt .

idag mår jag som jag förtjänar och känner mig tom som en kvinnohjärna
men smällar man får ta när man gillar att ha roligt ;)
och nu är ju helgerna fullbokade ända tills i augusti oj oj oj kul ska ja ha.
fyller år snart med och har faktist inte en aning på vilket sätt jag vill fira detta?
med mina galningar både stora & små iaf , och Alkohol som flödar , några iddeer?

helgen ser det ut att eventuellt bli kjula , vi är ett gäng som är bra sugna är pengar
och lite planering som ska kollas upp men det ser ljust ut .
ta en kik verkar kunna bli riktigt livat kul kul :)

http://www.rodnkustom.se/BS2009.html





big meet är iaf inplanerat nu åker ner med matte , gomba & ligan , och vart på fyllan
och lovat att jag ska köra hem med herregud jaja bara att hålla sina ord det ;)

nej nu ska jag gå & packa lite efterätter , och plocka här så jag får göra klart allt
sen och sluta nån gång , ska ringa daniel och se vad planerna är nu tänkte jag.
i med hårfärg ska någon utav grabbsen få göra iaf , sen klippning imorn finally!


känns ganska sjukt att våran vänskap verkar ta slut här.
tack för att du visa mig hur mkt den betydde iaf.

so long suckers
xoxo sofie

du är svår att läsa.
but oh so sweet.

Kommentarer
Postat av: en segråtta en nöt en pucko och en puss ;)

du får bli bättre på att läsa då ;)

2009-06-12 @ 01:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0