onsdag

jahapp jag som packade badkläder och allt i hopp om att första simmtaget i siljan för i år jag jacob & daniel ,
men precis när dom plockat mig så självklart dök ett stort moln upp och förstörde suget , så vi for runt och
kika lite bara och sen drog en diamant tvätt på shell istället i brist på annat , sen kom vi inte på ngt vettigt
att göra så jag och daniel tog och for till han och plocka fram lite filmer ut ur ladan och inotg statoil och
köpte på oss chips och dipp och for hem till mig , men självfallet var dosan borta till dvd:n så fick åka
upp till farsan för att hämta min andra dvd , låg sedan nermysta i soffan hela kvällen
och kika in super troopers , aldrig skrattat så mycket åt en film tror jag så¨absolut ett måste
sen satte vi på blood in blood out , 3 timmar lång , men den är så jävla bra den har gått varm i min dvd
ett flertal gånger så även med ett måste om ni ej sett ,


sen hoppa vi i säng i försök om att sova så man skulle orka till jobbet , men hela natten drömde
jag helt sjuka mardrömmar så bara vred och vände mig , och vart som satan vare självfallet med
drygt kan inte sova riktigt då.

men men thats was my wedenesday



so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0