domedagen

ja domedagen är här , dan innan man beger sig till vårat hemska grannland.

fast har hunnit med lite ändå , jag & sandra gick upp tidigt i morse och for till mig
så putta vi av forden från parkeringsplatsen där jag fastnat och inte tog mig någonstans ,
sen skulle vi bege oss iväg för att köra borhan för byte av ruta fast först för att tanka , fast tog oss bara ut från parkeringen och en bit till sen fick vi soppatorsk vid busshållsplatsen , så fick en unge som stod där att hjälpa oss putta undan den sen tanka i en dunk och så for vi tillslut upp med bilen , och for sedan ut till örna för att hämta min husnyckel till trysil ,
så for vi till sandra och åt frukost , oboy & äggmacka mums , och så skjutsae jag henne till jobbet coh for hem och packa duscha och la mig ner och vila lite , for sen och hämta henne från jobbet så åkte vi och sola en sväng så skönt men inte vart jag ngt brunare heller , haha får sola imorn igen:) , ,  sen hämta vi min bil med den nya fina rutan haha sen begav vi oss till niclas & ligan setat där , sen åkte vi ner på bolaget jag handla åt mig en låda 7.3 or och fyllde på telen  och så handla vi mat och for tillbaka satt och sög på någon pilsner , medans niklas våran privata kock lagade iordning , kyckling & wook grönsaker med kokosmjölk & ris mums! , hur gott som helst vart det , satt och prata en massa skit och tiden drog iväg , så begav oss hemöver och nu sitter jag här hemma , har packat hop allt inför morgondagen och burit ut det mesta till bilen , utom dator och sådant , et gör jag imorgon bitti , sitter och försöker ta mig och tvätta av sminket och gå ut på min kvällsrök sen tänkte ja krypa ner i sängen och ringa mattias och se om han lever och bladdra lite var ett tag sen , sen försöka sova kl 5 ringer klockan bara att dra på sig jobbkläderna och fara den där tråkiga vägen upp till trysil , fast nu för sista gången , ska jobba på som en tok nu när jag är där så jag får en bra lön i april där sen , fast fest är med inplanerat , prata nyss med johan fest som vanligt i fokus , & bra fräck är den jäveln med , haha ;) ja inte någin tvekan om saken att det ska bli kul att träffa dom där igen , sen sandra ellinor och rickhard kommer eventuellt upp på söndag och intar after skiin med mig , och tisdag kommer fredrik dit och blir där ett par dagar , helgen ska jag nog åka över till gördalen är ju bara 5 mil dit där martin och dom ska vara och åka skoter så ska dit och hålla dom sällskap någon kväll , så  kommer några dagar iaf att bli trevligare och tiden går inte så enormt sakta när man får se sina vänner då & då .och helst när man har sådana bra vänner som jag har , kan inte tänka mig nå bättre människor på denna jord :)

nej lär faktist nu ta & bege mig mot sängen nu vare sig jag vill eller inte och låta morgondagen komma.

pratat med fredrik idag nu och blir nog att hyra undervåningen istället här framöver , kommer bli hur bra som helst stort är det med , stor 3a nice nice , dubbelgarage med , synd att det inte vart som jag ville och bankerna jävlas med mig annars hade jag haft min pärla där nu!! skit , men inte ge upp heller. sen får vi se vem som hyr övervåningen sen , ska nog se till att det blir någon man känner.:) .

operationen hade iaf gått jättebra åt lillbror och han var upp på benen direkt efteråt :)


kanske , kanske inte ska man våga ? vet ej.

nu tar jag tag i detta jag gruvat på i en månad lika bra det






nej hejdå sverige & hej norge för ett tag
so long suckers
xoxo sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0