förlåt

förlåt om mina frustratoner går ut i aggresivitet istället
har absolut inte vart min mening , inte sådan jag är.
vet inte vart detta beetende kom ifrån , allt vart väl bara för mkt.
vill prata med dig bara  och få lite saker förklarat & sagt.
absolut inte sur igentligen under några som helst omständigheter
isåfall bara på mig själv ,vill inte avsluta detta på det här viset.
utan på ett bra sätt där vi kan fortsätta ha kontakt som vänner
eller något för just nu känns inte något bra alls.

mitt liv känns som en enda stor virvelvind just nu.
vart ska jag bo ? vad ska jag jobba med ?
kärlek , vänner , problem att ta itu med.
pengar , allt jag äger & har går sönder.
eller allt jag tar i faller isär.
 allt vart nog bara för mkt nu för ett tag.

livet som kändes som att man sväva på moln för ett tag
sen , har tagit en drastisk vändning och molnen har
förvandlats till en orkan av ovissheter.

saknar att prata med dig , attt ha dig till hands.
trivs så bra i din närhet & har kul med dig.


åh just nu skulle jag behövt fred här hemma
att prata av mig och känns trygghet och få råd av
saknar honom.

undrar när den dagen ska komma när jag får det där jag vill ha
en lugn trygg & stabil framtid. nånstans där jag kan känna mig trygg.
i någons armar där jag kan känna mig älskad och säker .
och älska tillbaka ovillkorligt och göra allt för.
vill ha någon man kan börja bygga sig en framtid med och se framåt
och lägga allt gammalt bakom sig .
just nu känns det enbart förbannat långsökt.
jag är less på det här flängandet runt jämt
utan någon fast punkt att hålla sig till.
men felet med det här är att jag tror inte
en sekund på att det existerar och kan
bli verklighet



ja bara att kämpa sig vidare upp ur den här svackan med då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0