friday the first day of the weekend

ja dags för en ny helg igen , tyckte den förra var här precis , dagarna bara springer iväg fört fort skulle vilja
ha 48 timmars dygn iställetr för 24 vilket jag inte tycker räcker någonstans för att få allting gjort som man ska & vill.

nu har jag precis kommit ut ur duschen känner mig lite piggare iaf , har ju lyckats fått feber & tokförkyld helt fel tajming.
fast tror febern lagt sig nu iaf , gårdagen spenderades med att jag & sandra och niklas filurade uti vad man skulle göra utav dagen , vart sugna som fan på grillspett så drog till maxi och handla en massa gott , och for sedan hem till mig så jag fick dusha och så skulle jag vara hemma när besiktningsmannen skulle kolla lägenheten , vilket vart grönt :)
så gjorde mig klar så for vi och plocka upp bror , jimmy och hämta lite saker ,  sen vidare hem till niclas och skärde upp alla grönsaker och köttet medans sandra låna duschen där , så bar vi av hem till iq och plocka upp han med och for till hemus , med mat & bob , så satte vi igång en eld där nere och åkte lite bob och lekte av oss lite , hade det riktigt mysigt
maten vart hur god som helst åt alla tills vi storkna , sen gav vi hos av hem till mats och dom lira sitt spel medans jag & sandra intog guita hero och fortsatte dricka öl , sen begav vi oss hem till sandra där backman plockade upp oss , och vi for och handa mer öl och frbi mora klockan där vi träffade på massa mer fulla människor som vi bjöd hem till sandra så där vart det livat i dasset , fast jag kände mig inte alls pigg s dracktyp en halv öl till innan jag gav upp , så natten låg jag med feber & dåsig som fan och roade mig åt dom andra fyllona , innan man tillslut fick sova framåt 4 i morse ,
vaknade av attbackman klampade in d hade han vart & köpt kaffe snäll som han är till oss , något så man vakna til ,
och så forvi till donken och dom andra käka frukost. men jag nöjde mig med kallt vatten fortfarande dålig som fan så fick ine i mig något ,

sen resten av dagen har jag och sandra spenderat i soffan och kollat på filmer joe dirt & wild hogs.
nu ska jag väl göra mig klar och hitta nå lämpliga jobbkläder , inför första dagen på claras ska provjobba
lite nervös är man ju men går nog bra , dom från lilla björn hörde även av sig och ville att jag skulle komma
in och prata med dom om jobb på månag så kanske redan har 2 jobb på G , sen ska jag till ett till ställe på måndag
där dom verkade vilja skola in mig som vikarie , det artar sig , ;) ,
vad kvällen har att erbjuda sen efter jag slutat visar sig vet ju inte riktigt när hjag kommer ifrån jobbet idag.
antingen blire rättvik på bowlingen , med antingen mats & dom eller lukas och dom eventuellt , eller så får man se.
ska åka och fylla på motorolja i bilen med måste jag komma ihåg innan jag åker något mer , riktigt dåligt var det när jag kolla. skulle ha tagit och försökt banka ut bucklan med på framskärmen , kanske lägga på lite spackel och slipa till , får se hur seriös jag orkar vara , :)

imorn verkar det som att det blir gördalen iaf , martin har tjatat upp mig dit dom är där och åker skoter , får se om jag hittar ngt släp så kanskejag tar egen annars vare lugnt om jag fick åka bakom han med , sen eventuellt kanske sandra hakar på med , fast inte något fastbestämt än , men som det ser ut lutar det åt skoter i stugan , :)

köpa telefon ska jag göra med imorn , så drygt att ha en halvskräm får gissa sig fram till sms:en haha
och därför alla felstavningar ifall ni undrar , martin som trodde jag var konstant full , vilket då inte stämmer ;)


försöker få tag på dom i norge så jag kan säga upp mig med men inte ngt svar.
får testa igen senare .:)


ska röra på mitt feta arsle frn den här stolen nu.

so long suckers
xoxo sofie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0