god morgon nötter, sneseglare , rikspuckon & sen resten av packet.

vaknade i morse måste sovit som en sten , 11 missade samtal , från lukas jocke & bojje , jon , sen en 7 sms från diverse personer , fattar inte har inte vaknat en enda gång , sleeping beauty ;) ja sen nyss tömt kameran på bilder så det får plats med en massa nya med order från mats , han & daniel ska leka papparazzi idag tydligen , nu har jag gjort mig klar och packat ner ölen i väskan & skoterkläderna på , synd bara att inte solen kan vara framme , men är endast 2 minus så kommer ju inte frysa iaf , nu ska jag väl ta &  på mig skorna för daniel står väl här utanför vilken sekund som helst och tutar på mig . nice med en långtur , får väl se om vi kommer tillbaka idag eller om dom hittar oss någonstans efter spåret imorn haha , nu ska jag ut & leka av mig , hoppas ni får en trevlig dag allihopa ni med ,

vad är era planer för kvällen? släng en kommentar om det är något kul på gång?

vi lär väl ut på något kul när vi kommer hem ikväll , men frågan är vad , ja
någonstans är vi och härjar iaf , jag nås på luren.:)

KOmmer väl knäppas en massa bilder , sen får vi se om orken finns till att lägga in
haha förmdoligen inte , vart dålig med det på senaste är ju så tidskrävande ;) men en
eller 2 ska jag försöka bjuda er på :)

just ja dom tyckte att draggen träffen gick så bra med så grymt mkt skotrar så nu äre nog inplanerat
en till där jag och sandra nog ska jobba på dom ringde och undrade om vi ville , kul kul :)


hahah min nya idol gå in på p3:s hemsida och sök på "Thunder"
jag garanterar er många goda skratt ;)

nej nu ska vi åka och hämta pärlan min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0