Ja...

Jaha då har man vart nere på stan och ätit en sallad , jag mamma , lillebror sandra & fäättan , var mysigt ,
sen for vi till färnäs och så tillslut fick jag tag på ena chefen i norge så dom ska ringa tillbaka imorn
om när dom vill ha tillbaka mig dit , hoppas att jag får vara hemma tills tisdag så jag hinner få lite
mer ordnat innan avfärd så jag kan säga upp mig där. Håller tummarna .
vart förbi på picasso iaf så jag fick väl jobb där som servitris och stå i kassa helger om det
var något som var intressant , men vill ha lite mer än helgjobb så jag får ihop nå pengar annars kommer
det bli svårt att klara sig med hyra och sådant :/ , ska ut mer imorn och leta har några ideer , maxi & öb och willys verkade
dom inte behöva nå folk sandra och nettan har vart ute nu och kollat.  får ju jobba lite extra hos göran med och
sen kan det ju bli någon dag på sjukhuset med om man har tur. ska ringa rickhard u för han hade fått tag i nå nummer som kanske sökte folk som personliga assistenter här vilket hade art ett jobb jag absolut kunnat tänkt mig.

fått klart med rutan iaf till bilen nu ska åka och få den bytt på fredag får ut en ny ruta på mammas försäkring på hennes ford så det vart ju bra iaf ,  så dags att beställa en besiktningstid till scorpan
och hoppas att den går igenom om det är nå mer fel då skrotar jag skiten lagt ut för mkt redan på den där högen....
nu får jag inte upp bakluckan på bilen heller ? och CD:N är död.

usch nervös ochså för en sak , gått alldeles för länge.men kanske bara är stressen och allt runt i kring just nu
som är orsaken ? men drygt om fallet inte är så.

sugen på & sola var aslänge sen men får ju inte nu så länge inte tatueringen har läkt suck ala suck börjar bli blek som fan , gillar inte att vara blek snart dags att klippa mig igen luggen har dragit iväg;)

ska snart skjutsa mamma till hockeyn och sen bege mig till färnäs och ta dunken med bensin & faxa sjukskrivningspapperna som sandra inte gjort. sen ringa lukas och se om det vart film där eller så bänkar vi väl oss hos mig jag & brudarna.

imorn kommer niklas hem från GBG med , ska hämta han på tåget vid 6 tiden, sen skulle vi hem & laga något käk blir väl hela högen som vanligt mys mys.....

nej ska ta & fara nu jag så något händer.

so long suckers
xoxo sofie










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0