// life is a rollercoster you just got to ride it.

vissa dagar är jobbigare än andra , idag är en sådan , vet inte varför.
mkt saknad förvirring , känslor... tankar som går upp & ner upp och ner
vet inte ens själv vad det är , vart mkt tjaffs & skit på senaste som bara
gjort mig down tror jag... svårt att förklara.. det är bara ngt som lurar i mig.

"Who are you to judge the life I live.
I know Im not perfect,
 and I dont live to be.
 But before you start pointing
fingers make sure your hands are clean!"


 
vart inte att ner och tända nå ljus under allhelgona som planerna var tänkt så
ger en tanke till er här istället mina änglar , ni är sjukt saknade!
 R.I.P

Jon Drendj , Morgan Metso , Mikael Kindström & Jenny Blomqvist



( idag är en sådan dag jag skulle viljat haft en kväll med jon på hotellet &
 Prata av mig killen du är sjuk saknad )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0