// life is a rollercoster you just got to ride it.

oj jag hade visst en blogg en gång i tiden som har blivit bortglömd ju mera tiden går inte haft varken ork tid eller inspiration för att lägga ner någon energi här..

men nu när jag ligger hemma och är dödssjuk feber & hostar lugnorna av mig. precis vart till doktorn och fått kuckelimuck medecin "cocilana" så nu sitter jag och myser på morfinen i hostmedecinen och har tråkigt så då tänkte jag göra ett försök att skriva ett par rader.

jaha sommaren har rullat på i full fart , alldeles för fort har det gått och vad har hänt då ? , jo vart en veckas segling med min älskling ute i skärgården bara vi 2 , en firmafest på sjön med , hunnit med big lake run , power big meet , hot rod reunion , & classic car week , med alla dom bästa omkring sig som vanligt har vart en kanonsommar vad gäller väder och omgivningen och aktiviteter , haft besök här utav först sannah ett par dagar . vi intog grönan och lite fest med patrik , jocke , fredrik & "lillebror" från jobbet , och även fättan och john har vart här en sväng mycket mysigt med uteservering , sniglelprovning , öl , vin thaimat , en heldag och strosa ute på djurgården . ja vad ska man säga där är min sommar & och nu framöver äre wheels cruisingen till helgen att se fram emot och inc bash tatueringsmässan helgen efter , eventuellt någon helg framöver kanske jag & J drar våran kos ikväg på en weekend till paris eller london eller dit näsan pekar , inget bestämt ännu. men hoppas det blir av.

och allt rullar på som vanligt mellan mig och johnny här ute på värmdö i vårat lilla krypin.
jag jobbar numera som kock ute på hasseludden på ett japanskt spa som heter yasuragi där jag trivs som
fisken i vattnet , med världens bästa arbetskompisar och härligt stämmning kan inte bli bättre faktist.

jo bessie min gamle trogne vän har gått och dött och behöver ett motorbyte och lite mer kärlek innan besiktning
så var och fick mig en ford utav pappsen att skjutsa rova i så länge:)

fått körkortstillståndet för hojkortet med allt är fixat och klart bara tuta och köra nu och fixa kortet
så fort som möjligt och jag är fan riktig grym på att köra med så det där klarar jag galant sen tror jag
bara plugget som drar en tillbaka lite puhh.. sen fixa kopplingen på choppern så den funkar blire nog bara
jag fått in min lön på kontot.

gjort en drastisk ändring i en annan sak i vardagen och kommit ut till vänner och familj om hemlighet
som funnits under en tid och gjort allt jag kan för att problemet inte längre ska finnas och det går superbra
var tungt i början både psykiskt och fysiskt men är glad nu att jag kom fram.

jaha sådär börjar´jag min återupptagning av bloggen sen får vi se hur det fortsätter då.

nu ska jag ta & ringa johnny och se när han kommer hemöver idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0