// ordning är för idioter , Vi genier behärskar även kaos

nu börjar det bli kväller då , åhh inte hostat på flera timmar nu jag bara älskar cocilana
jag lever ju igen wohooo haha nej men skönt äre blir dock lite illamående men mycket
bättre , febern har lagt sig lite med skönt ...

gjort lite ryck idag iaf och städat garderoben som såg ut som hej kom och hjälp mig ,
sen så sa jag till johnny att jag ville skruva isär motorn på bessie och se vad det var som
hade rasat har inte någon lust tidgare men hoppsan hejsan hux flux så var den isär och
verkar som turen var på min sida , haft lite mycket olja i motorn så det blivit sådant tryck att
den tryckt sönder topplockspackingen på 3 småställen och plus att den bara gått på 3 burkar då
1 tändstift var helt kolsvart , så byte av det och sen lite slangar så är min gamle trogne vän
bessie ute på vägarna igen snart , och lite mer smått och gott som att svetsa avgasröret fixa lite rost
och blinkersglas innan besiktning som det snart är dags för med , men en glad överaskning var det
ju iaf...:)

nu är johnny ute och finjusterar darten lite med , är ju dags för besiktning på den imorn vilket är väldigt
dåligt för våra nerver just nu , med tanke på att det är alldeles för stor motor , 4-link , 31 tum breda backdäck
och lite annat smått och gott så släppte precis på gasvajern och tog en testrunda lite slöare men inte
alls så mycket som behövs , uhaa bara be till gud att den går igenom , isf har vi en köpare från sundsvall
som kommer och hämtar den , värsta tänkbara är ju att få en regbesiktning på den vilket vi verkligen inte vill ha.
 
visar sig imorn , håll tummarna för oss här nu damer och herrar! :)

ja nej nu ska jag åka och handla mjölk och cigg och sen krypa ner med min kärlek i soffan
och mysa med en stor kopp TE och hoppas det blir en bra film på tv snart :)




Kommentarer
Postat av: kelley

Gillar bilderna starkt!! =)

2010-08-29 @ 12:07:38
URL: http://lynntyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0