// rövsmör gör livet glattare

wohoo fredag tamefan , kan man inte vara annat än glad när man har en ledig helg till och med , mycket bra dag dålig start bara försov mig dom ringde fårn jobbet kl 7 och jag börja 6 , fattar inte varken jag eller johnny har vaknat fast båda klockorna var ställda vi måste ha varit inne i en mycket djup dvala alltså och att vi lyckats stänga av båda klockorna är fan en på miljonen & värsta är ju att jag jobbar frukost och gör iordning den till alla hotellgäster så stackars servering personalen hade fått ställt sig och göra misosoppa , sushirullar , koka ägg , äggröra , bacon , croissanter och winebröd , var tur det var katarina som jobba idag som kan annars hade det nog varit lite kaos , så var inte på jobbet försen 8 iaf är ju ett par mil att åka med , och kö på morgonen vid fel tidpunkt.. suck men men som sagt det hade gått bra .

 sen jobbat hela dagen och så gasa jag hemöver en sväng in på bolaget och handla mig 2 vinare , konstatera att jag bara har sprit hemma och ska man dricka hela dagen imorn så äre ingen höjdare man blir ganska pruttfull då + att jag har kommit fram till att jag blir sådär grisbakis varje gång jag dricker sprit och mer ångest , så bättre att dricka mindre av den sorten.. när jag kom hem var robin och johnny ute ocg pilla på darten hjälpte dom att lufta bromsarna lite , och sen hade johnny köpt ett par nya cugar fälgar och smalare däck för en billig slant som dom har åkt och kränkt om nu som vi tänkte sätta på inför morgondagen så vi kan börna skiten ur bilen , slipper dom nya 3 timmarna för 5500 ryka på en gång , smarta ibland konstigt nog , haha medans håller jag på och tvättar och städar lite här hemma och tar mig ett glas vin i väntans tider , för ikväll kommer rick , gombarocker , matte , knaggen & mallan och chaufförn ner och ska inta våran gäststuga , mycket skoj med sina vänner inom räckhåll..

ich jag lyckades tillslut få kvar hynda med efter att ha tjatat i 2 dagar att hon lär stanna och åka cruisingen med mig så tvekade hon ändå över att hon inte hade några pengar men sa att det ordnar sig men ändå satte hon sig på bussen och drog sin kos mot mora. sa till johnny och robin att hon inte skulle med att hon åkte hem för hon inte hade råd , men dom trodde hem till den gamle rävhonan ulla i solna och inte mora , så det tyckte dom inte var okej när dom fick reda på sanningen så robin sa han står för lindas bensinkostnade och äta och bo här får hon ju göra gratis och allt därtill har hon råd med då , så nu jävlar skicka vi in henne i oldsen ner igen så hon hann inte mer än hem och vända innan hon är på väg tillbaka till oss  WIHHUU , ÖVERTALNINGSFÖRMÅGA!


Så imorn äre barkarby på dagen som gäller på utställningen och sen ska det bli kul att se lowrider uppvisningen med tycker jag , men då hoppas vi nog in i oldsen hade jag tänkt för robin och johnny ville inteut dit , igentlugen skulle jag med ut på middag till johnnys föräldrar för det är marcus " johnnys bror" sista helg i det fria innan stackarn ska skaka galler i ett år , men känner att när jag väl har besök så vill jag vara med dom så mkt som möjligt.. så dom får klara sig utan mig tyvär..


ja nej nu ska jag ta ett ryck och först och främst skruva ur cd:n ur 140:an och in i darten
och sen fortsätta plocka så det ser nogrlunda ut innan dom kommmer.


skönt börjar vända mina obehagliga känslor och obryddhet
har vart så less ett bra tag , men börjar kännas lite bättre nu
har känts som jag inte brytt mig när allt bara blitt skit om och om
och ja blir bara ledsen , men hoppas att det blir ändringar
och allt som är utlovad och att inget händer igen.
för jag vill inget hellre än att allt ska vara en dans på rosor här i livet.

på måndag måste jag kontrollera en misstanke , kan bli en MYCKET POSITIV SAK!




min drömprins! kärleken blir bara större och större för varje dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det det jag tror att det kanske kan vara? hihi.du måste berätta i såfall om det skulle vara så! :D

2010-08-20 @ 20:22:34
Postat av: Fröken Fredrikson

men gud hur stor släkt ska vi ha? ;D



2010-09-22 @ 20:39:00
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0