bajs

ja det är fan bara bajs på tv:n hela dagarna suck har gått för långt när man sitter och kollat på oprah i 2 timmar.
det är inte okej! , men nu ringde johnny nyss och han skulle åka och hämta firmabilen som vart in på lagning och bytt bromsar och sen skulle han åka hemöver för dom var klara för idag , JIPPIE... förr tyckte jag det var skönt att sitta för sig själv lite men nu blir det bara jobbigt , tänker för mkt då..

fördrivit tiden litegranna idag med att gjort en kladdkaka iaf och testat ugnen som vi fått låna av johnnys föräldrar , vi har ju inte någon ugn alls sen innan får inte plats i vårat kök men nu har vi en liten bänkugn vilket får duga :)
ringt på en annons som dom hade på blocket med att dom sökte ryttare till 3 styckna varmblod här ute på bullandö , stallet är bara några km härifrån vilket passar perfekt , så dom vill ha lite betalt som utbyte att man är där , tycker vanligtvis det är sjukt att man ska betala för att hjälpa någon med deras häst eftersom dom behöver hjälp ska dom vara tacksamma över att man vill , men så är det här i sthlm tyvär lite förståelse med tanke på att dom betalar en förmögenhet för stallplats och liknande , men iaf så ska nog ut och provrida imorn vid 12 tiden :) skoj skoj behöver verkligen ett intresse och något att fördriva dagarna med eftersom jag inte har någonting här att göra eller några att umgås med...

usch vad jag längtar hem till alla mina nötter till vänner , räknar ner dagarna till jul nu så man får träffa alla igen och sen äntligen få ta ut skotern på en svängom! julklappar skulle man ha handlat med , men vet verkligen inte vad jag ska handla till någon , har alltid sån dålig fantasi , får bli något litet till johnnys föräldrar bara och mamma och pappi , sen jag och johnny var och shoppa förra veckan så sa vi att det var julklappar till oss själva istället , då får man saker man vill ha men något litet ska jag då införhandla till älsklingen ....

just nu vill jag nästan bara spara pengar efter jag tatuerat mig , är så sjukt sugen på att ut och resa , bara dra iväg en vecka med johnny till något varmt ställe och njuta lite , skulle vara välbehövligt just nu med lite tid enbart för oss själva och göra något kul ... får se hur det blir...

nej ska ta & ringa bettina och se om hon ville ha lite hjälp av johnny hemma ...




so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer
Postat av: Sofia

oh vad kul med medryttarhäst! lycka till :D

2010-12-08 @ 17:05:49
URL: http://jitterbopbaby.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0