cold as ice.

BRRR , precis hemkommen efter ett par timmar i stallet och hela jag är som en stor isbit , trots lager av kläder men var ju trots allt nästan 15 minus här idag , varit poch provridit 2 hästar någon km härifrån hos en tant som behöver hjälp med dom , vart en långtur ute och pulsa i snön  med hennes dotter och så turades vi om , en stor skönhet på 175 cm dottie , som hade kanonfina steg och gångarter och hel lugnt och stadig i stegen sen en lite mindre goding på 160 som var liten och trippig och full i liv så 2 motsvarande hästar som jag skall börja rida nudå en 2 gr i veckan iaf kommer bli skönt att ha något att göra på dagarna och någonstans att fly iväg och få bort lite tid och något eget att hålla på med istället för att bara ha johnny som det enda tidsfördrivet "inget illa alls med det" men man behöver en egen sysselsättning han har ju bilarna och hojen att pula med.....

måste fasiken leta fram mina ridkläder vet inte alls vart dom kan vara kommer inte ihåg vilken häst det var jag hjäölpte till att rida senast hemma i mora , HUMPF? tänk sofie tänk... annars måste jag köpa nytt iaf hjälm skor och byxor resten är skitsamma...

nu iväntar jag johnny och linda , johnny har plockat upp henne i stan så hon ska komma ut till oss och mysa lite på en sleepover , snart så tar hon examen här nere usch vad tråkigt vad ska jag göra då?  kommer bli tomt..

nej lär fan hoppa in i dushen så jag får tina upp & göra en brasa , känner fortfarande inte mina fötter...


so long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0