foood

tänkte överraska johnny med lite mat tills han kommer hem "rigatoni och vitlöksbröd till" MUMS sen har jag ju gjort kladdkakan till efterätt , kanske han blir lite glad iaf :)

suck väntat samtal från sjukhuset nu hela dagen igen dom skule ringa vid 12 men fortfarande inte ringt , angående min sjukskrivning som inte dykt upp i postlådan på 1½! vecka börjar blli ganska irriterande sen jag ringt dom 3 dagar i rad och frågat om den , och igår kom dom fram till att den inte verkar ens ha blivit skickad så behöver prata med en tant nu som kan skriva ut en ny , men om hon inte ringer någon gång , har inte ork att lägga min energi på denna skit nu och ringa och tjata blir less , men får ringa en sista gång och hoppas dom kan fixa det nu .. vill ju kunna lämna den till jobbet någongång så det inte blir något krångel med lönen sen istället !

ähh ska springa ut på en cigg nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0