// life is a rollercoster you just got to ride it.

23.57 är klockan och inte ett dugg trött idag , kommer bli en sån här sömnlös natt känns det som , min fina älskling ligger här bredvid mig nermyst under vårat stora duntäcke , han är så söt när han sover , kan nog kolla på honom i timtal han är det vackraste som någonsin mina ögon sett iaf , ärligt talat så är det så har aldrig sett något snyggare ,hetare , sexigare sötare , finare , vackrare ja allt man kan säga utseende mässigt än min karl , hur konstigt det än låter eller kanske inte låter konstigt vad vet jag , johnny has it all , och inte bara utseendet personlighet och humor och allt som bara får mig att smälta som smör i solsken direkt hans gröna fina ögon kollar på mig , hur kan man känna såhär vara så galet kär och lycklig , jag är nog lyckligast på jorden! ♥



idag har jag jobbat såklart som vanligt haft en riktigt skön dag på jobbet med mestadels städ och trevliga gamlingar med en massa koppar kaffe , hann med en fika med älskling på mc donalds med emellan sista kunden sen åkte jag och gjorde allt det sista klart och han och robin tog in 140:an på robins jobb och börja skruva , idag har det bytts fjädrar fram och sen fixat tillbaka blinkersspaken så nu funkar både hellysena och det går att blinka , jippie mycket bra med blinkers i stockholm vill jag lova , vart rädd att orsaka en stor olycka snart haha men bara att gasa och svänga och se glad ut det , sen for vi hemöver inhandla ett glasspaket på vägen hem "texas pecan" så jävla god , men såklart inte godare än Ben&jerrys som slår alla rekord , jag är ju ett riktigt glassmongo kan äta det i mängder året runt!...




sen har vi bara myst här i soffan , kollade på den här dokumentären om han som lever på donken mat i en månad fyfan vad äckligt vad det gör skada på kroppen fort , usch blir nog inte skräpmat på bra länge nu , inte sugen på att äta alls efter det där programmet nej tur man inte ser ut som en heffaklump iaf , fast har kännt mig så sunken på senaste lönnfet och inte alls sådär snygg man har ju sina perioder när man inte alls är nöjd när man kollar sig i spegeln och helst undviker dom , kanske för att jag inte gör mig iordning så himla mkt längre aldrig smink eller fixar håret , känns inte som jag orkar anstränga mig för gammlingarna och sen äre ju bara mys med J på kvällarna... nej bara våren kommer ska jag ta & börja röra på arslet och få lite kondition och lite mindre slapphäng lite här och var på kroppen haha...




nej nu vakna mitt mongo här bredvid mig och ser lite förskräckt ut som vanligt när han är nyvaken han är så go , varje gång jag går ifrån han eller gör ngt annat såå vaknar han till och ropar med sådan röst som jag försvunnit för all framtid , han är så go min lilla fis ,


ska ta & borsta gaddarna nu och försöka sova så jag orkar med jobbet imorn , och just ja tvätta bort ansiktmasken jag lagt på mig med! ,



so long suckers xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0