// life is a rollercoster you just got to ride it.

gooodmorning sunshinea! , om det ändå vore så väl vill säga becksvart utanför fönstret nu vill jag ha ljusare & längre dagar så man kan göra lite mera om dagarna , klockan är nu 06.25 dock inte sovit många timmar i natt blitt lite halvljus på mestadels men tankar snurrandes all the time så man inte kan sova, försökt myst med johnny som så tvärt skulle ha mig med sig in till sovrummet när han skulle lägga i sig i sängen , men han har istället bara puttat bort mig och gnällt på att jag är för varm , han kan inte sova då , så fått legat på min sida och stirrat i vilket fall i taket.



ska väl snart ta & börja bege mit mot jobbet , första stoppet blir shell röksugen som en blådåre från bahamas , tänkte jag ska handla rulltobak och sånt nu billigare och räcker mycket längre , sen röker man fan inte alls lika mycket! måste bvara svänga in och få mig ett kontoutdrag med väntar fortfarande på dom där pengarna från skadesanering får jag inte dom innan onsdag så är min sälen resa ganska körd vill jag lova:( så nu jääävlar hålller jag tummarna stenhårt , efter jobbet ska johnny träna så jag tänkte bege mig in till stan idag och försöka träffa kelley och linda , och sen prata jag med jenny igår så hon kommer förmodligen så ska ses och göra något isåfall...



imorn äre fan fredag gottfolk , sköööönt med en ledig helg äntligen , morgondagen vet jag inte vad den bjuds på tänkte ta med älskling på bio om det orkas , annars lugnt , sen lördag kommer mina älskar anton & nicken picken ner så ska vi inta mooonshine , hoppas vädret tillåter darten nudå? , ja annars har vi ju bessie , fast inte musik just nu måste köpa mig en nya eftersom jag har duktiga vänner som alltid har sönder allt jag äger och har när jag lånar ut allt me aldrig fixas! suck jävligt less på detta ...




´nej ska drömma en svängom vid blocket innan jag far vidare :)

so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0