// life is a rollercoster you just got to ride it.

skulle göra kaffe , men så var fanskapet slut och bilen står ju utan däck här ute så får vackert klara mig utan kaffe , färgat håret iaf , och städat undan lite här hemma , och vikt in kläder i garderoben så lite duktig har jag ju vart iallafall , sitter nu och gjort hårinpackning och äter glass , MUMS..

älsk ringde nyss kollat upp fjädrar fram kostar 1100 och bak 1200 fuck har ju inte dom pengarna nu , inte fått in dom där dagarna som dom missat från skadesanering så det är allt jag har , men måste ju byta annars kan jag inte åka med bilen? , ja ska ta & ringa några samtal hemölver och se om det finns nå fjädrar dom kan slänga på bussgods hade ju vart guld nu iallafall ...

helgen verkar planerad med , prata med camilla hon och ligan från streetpack skulle inta moonshine däre var fest till helgen på lördag så kolla upp det dom skulle ha stor kalajs med filmimspelning som kommer visas i vår , liveband och massa roliga grejer , och så eventuellt nicken och anton kommer på lördag så vore ju perfekt , om plogbilen gör sitt jobb rätt med så kör älskling så tar vi darten dit , håller tummarna detta hade ju vart en toppenkväll :)

ja ska ta & ringa lite samtal nu jag..


so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0