// ordning är för idioter , Vi genier behärskar även kaos

hittils gjort allt annat utan att börja med packningen , druckit 5 koppar kaffe , satt kameran på laddning och tömt ur den , städat lite , kedjerökt 5 cigg, yrat runt på internet på miljoner sidor , lagt in tvätten i torktumlaren , tagit bort mig ngaellack , babblat skit med folk på msn och pratat en timme i telefonen med fred om allt och inget , ingen lust alls att packa så nästan undviker det tycker det är så tråkigt , se nu bloggar jag till och med för att få slippa gå upp ur den här sängen och börja , tänkte jag ska sova en timme till för det har jag ju tid med igentligen , men NEJ nu jävlar tar jag min röv upp ur här hoppar in i dushen och sen jävlar sätter igång måste börja med att vika tvätten annars kan jag ju inte ha ner det i väskan , blööhö  vad intressant inlägg va? ., nej so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0