// life is a rollercoster you just got to ride it.

rock n roll is here to stay..

åhh röksugen men alldeles för lat för att klä på mig och gå ut i kylan , så blir nog att sätta sig under öppa spisen och fuska lite , BRRR frusen , känns som det är feber som satt sig i kroppen åt mig , kan ju förklara gårdagens trötthet och surhet med , haha.. ledig dag idag iaf som tur är så missar ju inget jobb iaf genom att vara hemma och tycka synd om sig själv , saknar min johnny här här hemma med suger att vi inte är lediga tillsammans jämt , vill inte jobba varannan helg hur tråkigt som helst men men måste jue..

tänkte jag skulle dra iordning lite frukost nu OBOY och macka sen en kanna kaffe och se om jag får energi att plocka här hemma lite känns som jag har spridit ut mig i varenda hörn i detta hus haha , ska dra i en färg i håret med , vart redhead som gäller istället för ljus igen köpte färg och allt men nej nej vet inte känndes inte alls rätt så får hålla dom tankarna ett tag tills jag bestämt mig helt och köra same old ett tag till älsk hjälpte mig med brunfärgen och slingade igår så bara dra i det röda över nu , snäll som han är sen har han k'mpat fram min pärla ut ur snön och nerför uppfarten med måste ha skottat flera ton snö sötnosen min , sen är däcken hos hans bror på jobbet så han ska kränga om & byta fjädrar fram , så blir att åka den nu golfen vägrar jag åka en meter till , den bilen hatar nog mig lika mycket som jag hatar den , ställt till med alldeles för mycket jävla skit och måste ju ha en bil som funkar i jobbet så blir att åka trogne gammle bessie , får se hur det går i snön som alla vet är hon ju mycket låg , och dom är experter här på att göra spåriga vägar och ploga in parkeringsplatser ? så jaja får tänka lite för man handlar , kanske ite alltid är min starka grej dock haha ;)

var på heroncity här i lördags och körde arkad spel och umgicks med markon och hans nya tjej , var riktigt kul faktist tog först en fika , sen massa olika spel , nitade iaf marko i bilspel och låg hack i häl med älsklingen , fan näösta gång tar jag han , "kanske" , var en riktigt jämt macth där mellan alla 3 och blodigt allvar haha .. sen vare en bowling bana bokad men då var alla så trötta så tog en bärsmoothie istället och senavsluta kvällen...


nej nu ska jag se till att få något gjort röksuget börjar psyka med min hjärna nu..

so long suckers
xoxo sofie


before and after . monstret hittat fram ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0