// life is a rollercoster you just got to ride it.

my mood goes upp and down like a rollercoaster , allt som känndes sisådär i botten igår
känns inte alls likadant idag , mamma gjorde min dag super imorse genom att ringa & överraska
mig med att hon och pappa betalar min resa hem i helgen , lyckorus tack tack tusen tack :)

allt gick bra på jobbet idag med faktist inte ngt som vart sådär riktigt jobbigt , utan flytit
på helt okej , efter jobbet så kom älskling och plocka upp mig i nacka så for jag in till stan
och mötte upp linda och kelley , gled runt lite i butiker ,gled naturligtvis in på carlings där
det kommer bli farligt för mig att spendera någon som helst tid efter måndag då min lön
som är varm välkommen glider in på kontot , whiie , men lite får man väl bränna på sig själv va?
fast först främst betala sådant som är viktigt har min jacka att hämta ut i mora och ett par nike skor
och sen saker hem , blir en tripp till ikea som är i mina tankar , får dra med mig älsk ,
ja iaf gick vi runt snacka skit tog en promenad in till gammla stan och tog en helmysig och underhållande
fika och prata gammla minnen , och massa tok , johnny kom efter han var klar med sitt svartjob & joinade oss

tack tjejer för en kanontrevlig kväll , sen begav jag & johnny boy oss hem , tryckt i mig lite nudlar
då jag konstatera att inte en enda matbit sjunkit ner i magen idag bara massa kaffe & kakor som
alla gammlingar trycker i en som vanligt haha dom är mästare på det där må jag säga...

nu ara myst & njutit av varandra i soffan här resterande av kvällen , & kikat in dumburken
på en film jag försökt hängt med i men inte riktigt fattat svängarna , för mycket annat kanske
som jag haft fullt upp med medans ,men ja nu äre väl dags att tvätta av krigsmålningen borsta gaddarna & hoppa ner i sängen och krypa in i min mans underbara armar ....

ny dag på jobbet imorn , längtar tok mycket tills helegen , john lindbergs trio i falun rock n roll
i fokus , dit och svänga på sina lurviga , ska bli hur skoj som helst , the baseballs inbokat på
onsdag med porris med eventuellt en tisdagsfest med , jag & EM i storstan som oldtimes.

nej nu ska jag inte underhålla er mer med mitt bullshit...

lite bilder kan ni få att bli avunsjuka på iaf....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0