// life is a rollercoster you just got to ride it.

onsdag , & fredagen närmar sig med stormsteg , wihuu....
skönt en tidig dag vart det idag på jobbet , riktig slö dag såna dagar behöver man ibland , fick punka dock hur vet jag inte när jag kom ut från en kund så stod bilen där bara med punka helt plötsligt , som tur är jobbar johnnys bror robin i nacka på peugeout där så han kom till insats och hjälpte mig , försökte först själv men bultarna satt som sten så helt omöjligt , så spärrskaft var behövligt ,

sugen på tequila fylla , finns nog inget roligare , dom blir alltid bra ska se om sandra är sugen på samma sak , verkar som lillebror och ligan ordnar med lite fest tills jag kommer hem på fredag , chaufförs jagning på gång för mig och sandra , får se vilka mer vi får med oss :)

nu är johnny nere och klipper sig får se hur han ser ut när han kommer hem , good looking as always .
sen skulle han ut och tanka i darten med någon bensin han hade i bilen ...

nej nu ska jag ta & beg mig in i dushen sen laga iordning lite mat , och så ska jag enbart ligga & drööna i soffan hela kvällen till några bra filmer ...



so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0