// life is a rollercoster you just got to ride it.

fyfan för denna jävla snöstorm ute , jag vill inte ha mer snö nu , inte här i stockholm iaf , hemma får det gärna vara metervis här är den enbart i vägen , sitter instängt nu skulle ha tagit bilen in till stan men vågar mig inte på det med golfen haha då johnny ringde nyss och sa att dom inte plogat vägarna och jag har asdåliga däck och ett sommardäck så inte någon höjdare , plus skulle in och möta emelie men hon är sjuk , samma med kelley , linda har jag inte fått tag på , så inte nå stan för mig verkar det som är jue sugen på att hitta på något kul... men som tur är har jag jue min bästa kompis johnny som jag inväntar sen får vi se om vi intar stan och åker och fikar eller kanske åker och handlar oss ett par cider och hyr en movie och åker hem och är kära istället , jag vettetusan.

skönt med en ledig dag iaf , sovit halva dagen bara , känner mig lite halvkass jag med för den delen hoppas jag inte blir sjuk har inte riktigt tid med det med jobbet och allt som jag nyss börjat , måste ta & ringa chefen på andra jobbet på skadesanering jag hade innan fått in 3500 , och jobbade ju 15 dagar typ i december stämmer ju inte alls drygt att det ska krångla ...

ja hade ju en helg hemma nu med jag & linda intog E4:an hemöver i fredags efter jobb och skola , mellanlanda i färnäs och hämta sprit och sen for hem och intog dushen satte igång eddie och börja grogga , sen kom johnnve och gänget och hämtade mig efter ett tag , vart bra dragen innan dom hann plocka upp mig , for hem till rick där festen var i pågång för fulla muggar med massa folk , skoj skoj , fast se urarta lite , när "någon" hängde sig i fläkten och saker flög och folk låg i hög ,så tjocka in oss i 2 vändor i johnnves vrålåk bort till sandras brors hus och fortsatte festen mycket skoj , men sofie vägrar ju ge upp så vart lite trött och dragen där vid 4 dagen efter haha så mamma kom och hämta mig så jag fick hem och dusha , insåg att jag inte skulle orka en dag till , så ringde rickhard & niklas och rädda kvällen och tyckte jag skulle komma bort på filmkväll innehållande mojhitos & margaritas , var mycket trevligt , sen vare söndag och vi åt middag hemma hela familjen och sen packa ihop och sa tack och hej för mig i mora denna gång och begav mig hem till min kärlek som var grymt saknad..

men tack alla för en grymt trevlig helg :)


nu skrev johnny att han var sugen på bio , så det tycker jag med låter som en bra ide , vill inta carlings först och handla en tröja jag kikat in och sen handla några cider ska jag ha med mig på bion mums mums.



so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0