// life is a rollercoster you just got to ride it.

GOOODMORNING SUNSHINE , ja lite solsken hade inte setat fel idag , men icke sa nicke här vräker snön ner utav bara helvete helt bissarrt är det , varken jag eller johnny har lyckas masat oss iväg till jobbet idag för i morse när vi skulle bege oss insåg vi att chansen var omöjlig för oss att ta oss av gården eller dom 500 meterna ner till stora vägen då det låg ett 30 cm tjockt snötäcke ute , så bara att ringa jobben och berätta den tråkiga nyheten , eller ja tråkigt för dom jag och johnny hade hoppats på detta när vi såg snöovädret igår och det var inte oväntat , så idag har vi bara legat inne , kollat på filmer , myst en massa ,  gjort bacon & ägg till frukost och tjockat i oss från gårdagens godisskål som aldrig verkar ta slut ,

 ja nu har plogbilen vart här iaf skottat fram johnnys bil och tagit oss ner till affären för att fylla på våra nikotin behov och sen handla lite ost & smör och OSTBÅGAR som jag haft världens sug efter hela dagen ,  johnny och hans lillebror står nu ute i snöovädret och skruvar på min bil som typiskt börjat läcka kylarvatten sen ska vi försöka få loss den , frågan är hur morgondagen ser ut , fortsätter detta snöivädret och inte plogbilen vill komma med jämmna mellanrum står vi fast igen , hmm ? får inte missa mer från jobbet nu igentligen..

pratat med dom på gammla jobbet med var 5-6 dagar som dom inte fått in uppgifter om , men nu är allt löst och jag har ett par tusenlappar till att vänta mig på kontot inom ett par dagar ! hur skönt som helst. har ju en del pengar som ska ut till sälen resan och sen storhandla mat är ett måste hem....

gårdagen vart det varken bio eller springa i affärer på stan , utan resulterade i 3 hyrfilmer , 1kg godis och kycklingsallad som jag gjorde , hur härligt som helst , allt är over the top varje sekund jag får med min johnny , han är tokig , därför jag älskar honom...




nej nu ska jag hoppa ut i bilen och plocka in mina grejer som ligger där bak och ta en cigg och se hure går för pojkarna ...

so long suckers¨
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0