// life is a rollercoster you just got to ride it.




ledig dag idag, riktigt skönt för är supertrött idagoch huvudvärk har jag , så passande
ligger här i soffan och räknar ner timmarna tills johnny springer in här från jobbet , varje
sekund utan honom är tråkig.. skulle ner och sola och på apoteket och lite sånt men bilen
dog efter 150 meter igen , inte första gången dog i måndags med , på första dagen till jobbet
så johnny fick lov att åka ändå från solna och hit och skjutsa mig till jobbet så kom 40 min försent
mycket pinsamt. och när jag körde hem bilen i lördags när vi köpte den så börja den brinna i sätet
och på min jacka , ont som satan , nej jag & den där bilen vill inte bli vänner verkar det som
stackars johnny som köpt en bil till mig för 7500 och lagt ut på en ny generator mm och så
funkar den inte , riktigt ledsamt... ja hoppas det bara är batteriet som är dålig nudå måste ju ha bil
till jobbet imorgon ,

började ju på hemtjänsten i måndags , och det känns superbra , alla är jättetrevliga och är ett jobb som jag verkligen trivs med , skönt att vara närmare och kunna ta sig själv nu:)

i lördags kom blomberg , mattias ufo & evelina ut hit , gjorde mig riktigt glad med besök från dom ,saknat dom en massa , vi styrde upp grillat i öppna spisen , drack en massa , körde allsång och lite lekar , johnny & ufo gick vilt ut och gjorde om huset vårat till en skateboardpark , och snowboarden åktes från taket , och bränndes däck inne  med motorcykeln i vardagsrummet , haha , såg förjävlig ut här i söndags vill jag lova tog en stund att städa , men kul vare . tråkigt när dom for igen..



måndagen så jobb & sen kvällen spenderade vi hos sandra och snacka skit och tatuerade , gjorde en på andra underarmen , en galen kanin , jag 'är supernöjd , johnny gjorde klart sin tjej på handen och fyllde i lite gammla . som jag tvingat honom till , gillar inte ex första bokstäver att dom ska sitta på hans kropp , han 'r bara min min min nu.. så enkelt äre .

igår vart det bara jobb & sen gjorde jag mat medans johnny skruva och sen en massa mys i soffan , somna som stenar och vart uppskräömda av johnnys föräldrar som hoppa in på besök haha måste sett roliga ut :P

nej ska se om det finns ngt att äta senare idag som jag kan göra tills älsk kommer hem , sen ska jag låna hans bil ner & sola och handla lite , ...


so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0