// life is a rollercoster you just got to ride it.

godmorgon , usch dags att bege sig mot jobbet nudå , huvudvärk fortfarande som sitter i
berornog på alla dessa sömnlösa nätter vet inte vad det är för fel , kan inte sova alls i stort
sett bara vrider och vänder mig, och matlusten har jag tappat nästan helt inte ngt alls
jah är sugen på bara drygt att äta? ,

igår så fixade jag & ölsk bilen sen åkte ner till mölnvik och sola och sen handla tatuerinssalva
och lite godis , mums , sen åkte vi hem och gjorde korv och makaroner och peta i oss och
myste ner i soffan under täcket i ivanlig ordning . mys i massvis..

nej måste börja bege mig nu köerna tar en timme att ta sig till jobbet igenom jobbigt som fan
sen efter jobbet ska jag nog leta mig in till kalle ocj deras nya tatuerings studio för johnny skulle hjälpa
dom med ngt , får se vare blir  sen ikväll bio kanske :)



saknar min 140:a att hoppa omkring i , måste få liv i bessie igen känner jag..

so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0