// life is a rollercoster you just got to ride it.

im going down down down , ja nu igen allt blir för mycket ibland bara , vet inte ens
varför jag gråter , jag saknar helt enkelt allt där hemma , saknar mina vänner ,
saknar att ut och göra saker , saknar min familj , att fara ut & åka skoter , fara
iväg på ngt dårskap bara för att få tiden att gå , jag blir instängt , känner mig ensam
jag har inget , här INGET , bara ett jobb nu där jag går runt ensam med gammlingarna
hela dagarna , och sen åka hem till min älskling och mysa för att invänta nästa dag
inget illa mot det är det bästa jag vet att få krypa in i johnnys famn och bara mysa in
mig , men jag blir uttråkad rastlös , jag behöver min dos av fart & fläkt kunna vara min
egen , göra galna saker för att må bra , dagarna som vart , har väl inte vart dom bästa
heller med allergichock , utsslag som blivit infekterade och gjoert förbannat ont , en tatuering
som åkte med i samma smäll så känns som jag blivit skinnflådd "ordagrant" , sen i stort sett
noll sömn under 2 veckor , bilproblem & allmän otur i allt som vanligt , orolig över vänner &
händelser hemma , nej jag vet inte , vill bara ge ut ett enda stort SUCK och avgå...

helgen skulle jag få åka hem , hade sett fram emot , skoter & falun på john lindbergtrio
men löningen är på måndag så tar mig inte en meter , helgen efter ska jag jobba
då jag igentligen sett fram emot att åka ner till linköping på streetpack som jag lovat dom
och missat dom 3 sista gångerna , kommer inte funka detta med att jobba varannan helg
och åka hem fredag efter jobbet och tillbaka söndag kommer bli en hemma dag i månaden.ö
jag kommer ju gå under helt & hållet...

johnny är mitt allt och han gör varje dag underbar , men ibland räcker tyvär inte det
jag behöver allt annat i mitt liv för att vara positiv till vardagen , och just nu känns
det som jag håller på att försvinna....

ähh fuck it hejdå


so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0