borttapat

ja inte bara alla mina saker som är borttappat utan även min röst
kan verkligen inte prata har nog gapat & skrikit alldeles för mycket verkar det som.
har druckit en massa te i hopp om att halsen ska bli lite bättre
men går inte nå vidare.

jag lyckades få fram numner till resturangen vi åt på , på vägen hem igår
och sen till vikingline så min kära mor ska ringa och se ifall dom hittat något
eftersom jag inte kan prata , men med min vanliga tur lär väl inte ´fallet vara så

vill verkligen ha min kamera och alla bilder som är där på.
fan så tråkigt om jag inte skulle få ha dom kvar.

och min kära vän herr bakfylla , är på besök och verkar inte ha någon som helst
lust att gå hem , suck är så dålig , känns som man supit i en vecka ist för
en natt haha ja är självförvållat så bara att stå ut.

bilen min är klar nu med ska väl åka & hämta den senare
äntligen :D
slipper man vara så beroende av alla andra hela tiden.
skönt skönt.

röksugen som en tok är ja med men inte en enda cigg och pinte ett öre på mig
så kan inte traska iväg och handla heller allt låg ju i den där
förbannade väskan.
ska nog springa till nicken och se om jag kan sno en cigg av han.




jag är grymt nyfiken på dig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0