long time no seen

ja var som vanligt alldeles för länge sen jag skrev här. har väl vart ut på en massa bravader.
påsk i fulufjäll , fest här & var jobbat .

helgen har jag spenderat i motala och sälen , fick ngt ryck i torsdags ocgh tog vårat pick och packa ner till
motala för att hälsa på mattias och micke , torsdagen var vi i garaget en sväng , ut och fick soppatorsk med bella var på donken och käka sen ute och åkte lite med micke och fick en rundtur på stan , fredagen for jag och sandra ut till mickes jobb och låna hans pickis , och gjrode lite ärenden åt honom tog en shoppingrunda på stan och bolaget , sen hem till Mattias och börja göra oss klara och hiva i oss grogg , åkte och handla kött och sånt och bänka oss ute på gräsmattan och grillade hade jättetrevligt så sköna människor, fast sen for vi ut med bella och minnet är helt tappat , betett mig som ett svin och snacka en massa skit som jag absolut inte har någon som helst aning om varför! :/ ågren i massor . suck att man inte ska kunna dricka sprit utan att göra bort sig själv på det här viset , ussha vad jag skäms , riktigt onödigt mkt skit som kommuit ut ur min trut. , tragisk känner jag mig bara.  så förlåt.
söndagen kravla jag mig och min ångest upp ut sängen och in i dushen , så packa vi ihop oss i bilen och for ner till hamnen mötte upp ufo och några till där och käka oss frukost , sen satte vi oss i bilen och for hemöver , känndes tråkigt att åka hem gillar motala faktist riktigt mkt och folket där är bara för kanon får bli en tripp snart igen har jag och sandra bestämt.
då på ett bättre vis , utan lakrits. jag blir utvecklingsstörd.
vägen hem börja riktigt dåligt , ångesten bara skrek i huvetm på mig så sandra tyckte jag var tråkigt så hon gav mig tillåtelse att börja dricka sprit så lakristen for ner igen vart bra berusad på vägen hem , bytte fordon och hämta in chafför mm som skjutsa oss upp till sälen där jag mötte upp ligan och hoppade in i vanen åkte runt och grisa som fan och var allmänt redlös hade kanonkul ,

dagen idag har vi fart runt i vanen käka på daisys i orsa åkt runt runt , hälsa på rickhard och sen lite mer folk , haha skrattat åt gårdagen hitta nötter i fulla brallorna tappat min telefon har jag gjort igår med drygt som fan. sork alltså.
nej nej nej.  sen legat hemma hos mats hela ligan och tyckt synd om mig själv. innan jag tillslut tagit mig hem och dusha fast där fanns inget kvar i lägenheten tomt som en manshjärna så nu sitter jag hos pappa och fördriver dötid ,
ska gå över till rick nu och ta en cigg med han sen till martin och hämta en tröja se om jag tvingar han att se en film med mig kanske , sen ska jag sova , jobb imorn och även arbetsintervju på noretgården , wish med luck.

åhh pengar hare gått åt i massor med , oj oj oj inte vågat kolla ikontot.

ja i huvudlag har helgen vart helt kanon , utom vissa tabbar.
med störtsköna människor , tack:)



idag skulle du ha fyllt 33 år , fyfan du är så saknad grabben
känns så sjukt att du inte är kvar här bland oss.
kom tillbaka.





onödig som fan.

skulle ha laddat upp lite kort men konsatera att jag glömt sladden till kameran i sandras bil.
så får dela med mig en annan gång.




its something special about you that i cant get out of my mind.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0