TISDAG

sitter nu hos jocke jag bror & jocke vart ute hela dagen och härjat runt , tvinga upp sig själv i morse
ur sängen och väckte upp sandra som kom bort och plocka upp mig och martin oss för hon hade min bil.
sen skjutsa hem martin , var nära en till krock med skorpan då martin fann en spindel i mitt baksäte som han
kasta mot sandra och hon med världens fobi släppte ratten och skrek på väg in i vägräcket fick mig ett gott skratt
haha men sandra vart mest bitter , släppte av sandra sen på jobbet och for ner till magnus och tatuerade mig
en sväng gjort konturerna till pistolerna nu , hann inte mer innan nästa som hade tid kom men ser asnice ut 
bara längtar tills det blir helt klart , nästa tid 15e maj då blire fylla i dom och sen lägga till rosorna & spindelnäten kommer bli grymt alltså:)  , så efter det for jag
bort till martin & hans kusin och drack en kopp kaffe så tog jag och martin och for och köpte glass och satt oss i solen
på kajen , men konstatera att det inte var så varmt som vi trodde så for vidare bort och hälsa på lite hos niclas
och gänget där fick med oss jocke med , åkte bort plocka upp bror och for runt lite hela dagen skjutsat folk
hit och dit handlat sprit , sen var jag & jocke och köpte bil åt honom med en audi så for ut till han i östnor och
bytte till sommardäcken på en gång och så tog vi den och snurra lite hälsat på lite fyllon här & var och
var  ut till östnor med och fixa en cd så vi fick lite musik , satt & språka med olivia ett tag kul att se henne igen var
länge sen bara 3 dagar kvar innan bebben är beräknad kul för dom :) ., hoppas allt går väl nu bara.

gårdagen så hängde vi hela gänget hos niclas var riktigt jobbigt igår för oss alla , verkligheten
börjar komma ikapp oss att vi aldrig mer kommer få se jon nå , känns förbannat tungt
bröt ihop ett tag igår och ville inte alls vara själv. vi tog oss en promenad ner och köpte rosor
och la vid olycksplatsen , usch , hur fan ska man kunna bara acceptera läget att en nära vän
är borta från oss föralltid för ett par ynka 3,5 ors skull? , och tanken att man lika gärna kan radera
hans nummer usch kommer inte klara det,.kommer nog få vara kvar. satt sen resten av kvällen
hos niclas och feffe allihopa spekulera lite sen drack lite och tänkte på annat sen kom
sandra och så körde hon min bil hämta nupp martin så for hem till mig och satte på
gone in 60 seconds men jag slumra in lika fort som jag kom hem tror jag ? haha.
trevligt sällskap som alltid ,


nej nu ska jag vara social med bror & jocke en sväng och sen bege mig mot martin
han och frisken ska ha nattmek i garaget så ska väl hålla dom sällskap lite tänkte jag.
fast blir nog inte så länge börjar bli trött med , massa att ordna imorn med packa
lasta skotrar handla mat och allt som ska med . skoter är ordnat nu iaf göttans :)

bildlös har inte orkat tömma kamerorna på ett tag ska väl
göra det någon dag och uppdatera er lite om min vardag.

"May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true
you walk a lonely road
Oh! How far you are from home " ♥


hmm varför kan jag inte släppa?


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0