hot rod heart

you got a one way ticket to the open road , come on.....

godkväll , jaha dags att krypa ner under täcket nu och sova , blöö inte nå trött , & hatar att sova själv värsta som
finns , förr hade jag alltid sandra bredvid spelar inte någon roll om det är någon"karl" lr vän , bara sällskap
gör så jag sover hundra gr bättre...

dagen har jag jobbat , slipat spacklat , sniffa thinner , sen hem till farsan efter jobbet hoppa i bikining
och tvätta och städa bilen , så nu ser den faktist okej ut inne ist för en svinstia...
sen for jag hem och duscha och sen bort till bror och jacob satt och snacka skit sen ut och snurra
handla en monster glass , mm jag är nog största glassfreaket någonsin.. sen for jag till donken
tills fäättan sluta babbla med hon och linda , drack kaffe , träffade fredrik som var på förbifart
i mora , och sa hej , även träffa på micke , runsten martin , tore & edbom.. fullt av kändisar på donken
parkeringen denna kväll.. for ner på klubben sen till marika johan anton & ligan som drack och spela
biljard , snodde lite musik från klubben med in på min usb fast for hem ganska snabbt , snacka
ett tag med wigert i telefon ... sen inte gjort så mkt mer min dag i stora drag.....

åhh beslutsångest inför helgen , uppsala cruising grymt lockande , träffa mattias & sen kalle..
enviken på rock n roll med döven och ligan , kräftkalas är jag bjuden på av karlberg ,& jonas..
och kattias vill även att jag hälsar på henne och går på snakebite.. fan mkt nu ?

ja herregud får se vad det blir.. jobbar kväll fre trååkigt.


ja visst ja helgen var jag i motala med som ni vet , hade kanontrevligt som vanligt.
mkt tid spenderad med mattias , film , jävlats , hängt på tak , fart runt ,
tycker om att umgås och prata med den karl om allt och inget en bra vän...
har kul med...
lördagen bare av till sthlm med douglas patrick madde & marcus ,
groggen började 7 på morgonen , åkte till sthlm checka in på hotellet.
duscha sen ut igen , hade kanonkul , for runt kika bilar ,träffa folk
träffade camilla , marie salle mm , for runt med gomba matte & nettan ett tag
blomköp , linbana ,
fast vart nog för mkt av det goda minnet sviker mig helt mot kvällen
tror jag vart på anchor tändare därifrån , tappa bort alla , telefonen låst.
träffade fel människa som gick mig på nerverna och ja vart nog på dåligt humör
en stund har jag fått höra? började nog redan lite på morgonen..
 haha , ja en bror skaffa jag mig med haha tydligen.
ja mkt ideer man får , hade en skitkul dag i sthlm i det stora hela jag minns
förutom att jag inte träffa alla jag skulle & lite för full  &
gjort en sak jag ångar grymt. inte ngt dumt igentligen men nej vill få det ogjort.men men ändå nöjd.
söndag så intog vi hotell frukosten mums som fan , sen upp packa och checka
ut sen leta oss hemöver mot motala , hängde sen med douglas tills mattias kom
hem , vi for och handla chips och cola , sen hem jag duscha sen bänka vi oss ner kika
en film , beslutångest och hemfärd lr inte . bestämde mig sedan för att passa
på när skjutsen fanns med daniel och hans vän som hämtat motor i mjölby
slapp jag tåget. men missnöjd för knappt spenderat någon tid med blomberg
som ringde 10 min efter ´jag vart suck på väg att hoppa av då men men..
sen kalle erica söderlund mm hade iaf velat sagt hejdå och umgåtts lite mer.
men får bli snart igen neröver , väldigt snart.


haha här kommer en kommentar ni aldrig trott ni skulle höra
börjar tycka det är förbannat tråkigt att vara full..








börjar bli nervös har jag gjort ngt fel inget samtal lr sms besvarat?
:(





nej se om kalle ringer snart och babblar lite skit :)
innan det är dags att sluta ögonen...


godnatt sov gott.

so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0