// life is a rollercoster you just got to ride it.

sammanfattning av mitt år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja massvis.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: sätter aldrig några dålig fantasi!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja som vart & ska bli
4. Dog någon som stod dig nära?: Ja Jon min käre vän , du är sjukt saknad ;(
5. Vilka länder besökte du?: norge , sverige och uhh inge mera ..
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: oj oj oj många det . 21 sep när jag träffa johnny the first time kanske ?
8. Vad var din största framgång 2009?: skaffat jobb , pojkvän , jobbat i norge , & massa mera
9. Största misstaget?: haha jadu ? ¨gjort någon person illa.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: jadå fått ledfel , och sen har man väl vartförkyld i 10 år lr ngt
11. Bästa köpet?: skoter , 140:an , tatuering
12. Vad spenderade du mest pengar på?: alkohol , bensin , resor , tatueringar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: JA massvis med saker.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: chicken fried , im going down , kiss on the first date , warpaint, rocking little angel och massa mer.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: vart mkt glad mestadels , men mkt saker som tyngt ner en med,
16. Vad önskar du att du gjort mer?: sparat pengar &rest utomlands.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: yrat runt i mitt huvud.
18. Hur tillbringar du julen?: med släkten hos mormor , sen partay med rockersen & wasa ;)
19. Blev du kär i år?: ja tok kär i min johnny my soulmate
20. Favoritprogram på TV?: 2½ men kanske ;)
21. Bästa boken du läste i år?: the dirt
22. Största musikaliska upptäckten?: oj?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? e en bilsterio med USB , love it.
25. Något du önskade dig men inte fick?:  en gto , belair eller en rod kanske ? haha massvis vill man ju ha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: spela paintball med grabbarna mina & sen fest på kubben :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: finns det väl alltid ?.
28. Hur skulle du beskriva din stil år: stil? , jag bara är..
29. Vad fick dig att må bra?: mina vännerna , träffa folk , sol bilar , fest & hittat min kärlek.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: uh ingen?

31. Vem saknade du?: många.
32. De bästa nya människorna du träffade? oj , ligan från nyköping , söderlund kalle pecka , streetpack , JOHNNY , marko och massa massa mera :)

♣ ja där har ni mitt år 2009

so long suckers xoxo sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0