// life is a rollercoster you just got to ride it.

länge sen nu igen , jag har mina skrivperioder här antar jag , sitter hemma & yrar på nätet lite passar på medans
johnny är borta och käkar med hela familjen , avskedsmiddag för brorsan marcus som ska till thailand ett par månader , mår inte nå bra & så trött så stannar hemma jag ,

dagarna rullar på redan gått 2 veckor sen kryssningen , börjat jobba på skadesaneringen , trivs faktist grymt bra ,vi har blivit ett sånt himla skönt gäng däruppe som verkligen har kul på jobbet och jävlas med varandra synd börjar det lida mot sitt slut & bli klart så då splittras väl alla sorgligt men sant , suck , haft en ute kväll här nere jag johnny & hampus intog swapmeet med efterfest på kvällen med ngt band som spela , även kalle , hokala & dom var där , och så träffade vi jonnie med mkt trevligt , sen vidare in till "malmen" en nattklubb och mötte upp alex , sen kom sandra och ligan vart full fart , helgen som var så hittade mamma , erika , moster rosie ner hit till sthlm på besök så vart ute och käkat på bröderna olssons "all mat & dryck innehåller vitlök" sjukt gott alltså , sen några mer stoppställen där det vart drinkar , jag var chaufför så vart alkoholfriadrinkar och juice  för mig men sjukt trevligt att umgås lite och se vilken sjukt underbar släkt man har haha många skratt , resten av tiden bara en massa mys med min kärlek ,  vart på ikea och handlat en massa fint hem hit , ljus , kuddar , lampor & massa mer ,  shiit , nedräkning för hemgång till helgen bara 4 dagar kvar ska bli skönt att få komma hem till alla nötter igen men vet inte hur jag ska överleva utan johnny bara ? usch usch , det tänker vi inte på nu. kommer nog ha fullt upp med alla andra där hemma.

mkt i tankarna just nu , sjukt förvirrad , hur gör man ett sådant beslut ?
hur fattar man ett livsändrande beslut , jag kan inte säga nej , men inte ett rakt JA
heller , måste nog smälta vissa saker sen tänka igenom allt ett par hundra gånger till.
men vore något sjukt underbart är jag helt säker på , men kanske inte nu?

ja en person har då sjunkit än en gång till botten i mina ögon , respekt & tillit ? nej finnt inte tror jag.:/

nej vet inte just nu vad jag ska skriva mer..






All kärlek till min johnny , you are my world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0