hey ho lets go!



here we go , ROADTRIP!!!!!

so long suckers
xoxo sofie
yes nu är jag nydushad , nyrakade ben & diverse haha , allt packat , fortfarande lite smålullig sen gårdagen , ska åka till färnäs nu och sen får sandr sätta sig bakom ratten och så bär det av ner till sthlm , mitt älskade sthlm älskar den staden!
ska festa festa , håller på och kämpa för att övertala sandra att åka på kryssning ikväll ,. close up båten , en rock kryssning , är på god väg , kommer lyckas ;)

så nu far jag och härjar loss , och träffar en massa nytt folk & gammalt.

hittade hexxas tuggben under min säng som hon gömt där kanske åker in och ger tillbaka det ;)






you cant handle me , thats the way it is ;)




Vi är inte fulla bara BEAUTIFULLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0