10 januari

10 januari.

jahapp en ny dag och nya möjligheter eller vad säger man.
sitter på jobbet nu och väntar på att maja ska göra klart sitt så ska vi gå och
käka lite sen bara att fortsätta jobba , vart här sen 6 i morse nu är klockan snart 17.30
men har en massa massa mera att göra , kan lika gärna vara här varje dag tills det är dags
att åka hem och sova för finns inte så mycket annat att göra , skönt att det finns mkt att göra
så man får vara kvar i stort  sett hur länge man vill blir ju en massa timmar  men  finns annat att göra
om man inte ska upp 5 dagen efter , är idag ex fest hos emmie , my emma & amanda
som har lite vänner som är och hälsar på sen var det en hel del folk med från hotellet som
skulle dit , sa igentligen att jag skulle komma och hälsa på men skippar det och jobbar ist.
känns inte nå roande att vara bland en massa fulla människor sen när man ska upp tidigt.
och isf skulle jag ha dushat och grejat innan vilket jag inte orkar just idag gör det
imorn bitti istället innan jag far till jobbet så jag vaknar till liv.

heh haft en rolig dag iaf på jobbet sprungit runt på jobbet med oscar och natalie
haft en dryg låt på hjärnan idag " din mamma" undrar vart fan den kommer ifrån.
heh knäpp är jag, tänkte kanske faktist försöka kanske komma iväg på after skin imorn
är varje söndag för personalen på hotellet där hade vart förbannat kul men lets see.
förmodligen inte antar jag beror på hur sent jag jobbar och hur trött jag är om annat
kommer jag vara det måndag när jag ska upp 5 eller så kanske man går från festen till
jobbet ? njae kanske inte.


10 dagar kvar till hemgång och 7 dagars ledigt , vilket känns alldeles för lite just nu
suck , vill ju hinna med så mkt , men motala blire först iaf vill ju igentligen spendera
hela lediga tiden med mattias men måste ju hem till mamma , hon vart lite besviken när
jag sa att jag åker raka vägen ner dit i ett par dagar , hennes ord " men åhh då dröjer det längre innan jag får se dig"
heh söt min mamma , men tänkte höra med mattias om han kanske ill följa till mora om man åker
dit fredagen och blir där över helgen så hade man hunnit med lite skoter och sånt där hela helgen
hade vart hur härligt som helst , men är ju ett tag dit visar sig. vill ju hinna träffa
alla mina goa gubbar med hehe , & snyggsandra , fäättan mm:)

åhh har blitt så kär i en bil som jag bara vill ha , lemans 66 en grön "ögongodis"
heh varenda gång jag är inne på internet så kollar jag om den är kvar , men antar att det
är bara att glömma har inte hunnit spara ihop nå pengar alls än , och vet inte hur det igger
till om jag får ta lån heller :/  men hade vart grymt om jag skulle få den i min ögodel.


och från en sak till en annan , nej jag och mattias är inte tillsammans.
men nog har jag fallit som pladask för honom , inte något snack om saken.
är något speciellt med den där karln som gör att varje gång jag träffar
honom så lyckas han charma mig helt ? men kan inte sätta fingret på vad det är.
finner honom grymt intressant , och han får mig riktigt glad , beroendeframkallande
är han helt enkelt vill bara ha mer och lära känna han mer, underbar på alla sätt och vis:)
konstigt känns det , brukar inte vara den som faller för killar utan bara ser alla
som kompisobjekt , andre frågade mig här för ett tag sen vad som skrämmer mig hos killar
, bra fråga faktist ? , är nog inte killarna som skrämmer mig utan rädd för känslorna som
kommer och rädd för själva biten att lämna ut mig till en annan person för varenda gång
jag gjort det så har et slutat på samma vis. så killar har vart ett kapitel som
jag mestadels hållt borta från mig. andra människan nu sen i juli som jag finner intressant.
 ett ex är när sandra får flörtar hit och dit.
och så säger jag att jag aldrig får någon heh hennes svar på det är
" du får ju hur många som helst sofie men du dissar exakt alla" vilket är nog helt sant.
visst jag gillar att retas och flörta lite men är mer min personlighet och något jag knappt
vet om själv för är aldrig ute efter något. har passerat en par grymt bra killar som visat intresse.
men jag bara springer iväg och gömmer mig för dom känns det som dumt kanske men ja
nej allt kring känslor är skrämmande , livrädd för att det ska gå fel för varenda sak jag
rör vid faller alltid isär.
men ja denna mattias har lyckats med något hos mig nu.som varje jag ser honom. mysigt att känna såhär.
vill bara ligga och mysa en massa nu med charmören som dom 3 dagarna hemma innan jag for hit
förutom en detalj att vi inte ska ha feber och hosta som nå andra idioter heh,
helt galet mycket vad ja tänker på han hela tiden, är det här normalt ?.
ja får hoppas på det bästa.
jag är nog fast!....


något någon gärna hade fått gett mig är självförtroende , har aldrig haft
och verkar aldrig få heller , ärligt talat så tycker jag inte om något på mig själv
enda jag sagt någonsin är att jag har lite fina ögon vilket jag bara tycker ibland.
sen resten tycker jag bara är pest och pina spegeln är aldrig kul att kolla i.
så jävla less på mina utslag med verkar aldrig ge med sig hur mkt jag än käkar
medeciner och smörjer in mig , känner mig bara äcklig , hade vart kul att någon
gång få kolla sig i spegeln och känns sig nöjd med det man ser. vet igentligen
att jag inte är tjock , men ändå känner jag mig det , tycker aldrig något sitter bra.
även fast jag nådde min målvikt plus gick ner 2 kg till så kände jag mig inte nå bättre.
sjukt det där , fast nu har jag dock gått upp igen :P dumt sofie ;) . nej får jobba på det här för är drygt riktigt drygt.

ähh nej nu ska jag sluta klaga heh vafan är ju bäst jag iaf ;)





längtar till sommaren nu , vill på big meet , classic ,mantorp, idreyra , motor och musikfestival
, en massa cruisingar & träffa en massa folk :)  bara ett halvår kvar tills allt är igång.





måste färga håret & klippa mig nu serjävlig ut på skallen nu tycker jag världens
ljusa utväxt och inte någon frisyr alls , så det måste jag hinna med när jag är hemma.
får be M hjälpa mig med hårfärg heh ;)






fick även förfrågan här idag på hotellet om jag kan servera , och har ju jobbat som servitris
så blir nog att jobba lite extra nog i en dag i veckan och till nästa helg att servera för dom
hade en massa konferanser och lite folk , så passa på att få lite extra timmar och pengar :)
kul att göra något mer här med än bara housekeeping.:)





nej nu ska jag gå & äta sen fortsätta jobba haft lite för lång rast nu hehe
skönt att sitta för första gången på hela dagen,
sen är det av hem ikväll ringa M sen sova och samma rutin imorn.


so long suckers!
xoxo sofie



( en bild på mig på jobbet i mina extremt sexiga jobbarkläder, ironi;)...)













 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0