11 januari

söndag idag , sitter på jobbet nu har lite rast första gången jag sitter ner nu i stort sett på hela dagen
skönt att slappna av lite , ussh riktigt trött är jag idag känner mig riktigt seg , inte blitt mycket sova
i natt för telefonen har ringt ett antal gånger , först ringer jimmy och andre och vill ha med mig på fest.
men förklara att det skulle bli lite svårt eftersom jag är i norge , heh ledsna vart dom men får ta en pilsner
eller 2 med dom under tiden jag är hemma sen ist och det gick dom med på , sen hann jag somna
någon timme till sen ringer jörgen & peter och bladdrar en massa gojja , och precis när man somnar om
igen så ringer dom igen och vill ha maries nummer, ja nötter men får skylla mig själv eftersom jag inte
sätter på ljudlös , men klarar inte av att göra det ifall att det ska vara något viktigt någon gång vet själv
hur bitter jag blir när folk inte går att få tag på när man måste , heh. men var trevligt att höra av dom iaf
trots att det vart en sömnlös natt.

kollade äntligen klart på filmen igår som jag försökt sett klart nu sen jag kom hit heh men som vanligt
så somnar jag varje gång jag ska försöka , grymt bra film kommer dock inte ihåg namnet nu , heh
grät som ett litet barn i slutet , fast vart ju lyckligt sen så då skratta jag åt mig själv istället , sitta
där och störtböla till en film hehe lite för känslig kanske :P

idag är det afterskii för personalen på sagobruket här  dit exakt alla ska utom jag känns det som.
men har inte någon som alls lust att vara sömlös en natt till sen bakis imorn på jobbet så blir nyktert
för mig, fan om jag håller mig nykter nu tills helgen där efter jag får åka hem så har jag nästan vart nykter
en månad , wow credit till mig , inte vart nykter så länge sen jag var 11-12 , men riktigt skönt äre faktist.
ska åka hem och slänga in en tvättmaskin istället och sen glo på en film och somna tidigt så jag
iaf sovit några timmar innan det är dags igen.

fred ringde idag med så snacka en massa gojja med han i nästan en timme ,
heh alltid lika kul att prata med honom , fred är bland den bästa människa jag någonsin
lärt känna alltså , vi har gått igenom mycket tillsammans , & är grymt stolt över den grabben
och är glad att få ha han vid min sida inte många som har en så bra vän :) Jag har turen.
nu äre iaf bestämt att jag ska åka till honom när jag är hemma så ska vi åka skoter
och inta martins stuga efter som han är bortrest , får se om vi får med oss niklas sen
höra med lite fler , ska försöka få med mig M med ;) får se vad han säger om saken.
bokat säng plats hos fred har jag gjort med till idre yran , perfekt att han skaffat lägenhet där.
fan så skoj jag hade på yran i år alltså , vilka bravader :D . ser fram emot nästa år.

nej nu ska jag gå & fortsätta med mitt , tänkte gå hem vid en 8a idag .
gosh min rygg håller på och dör nu alltså , skulle behövt en rejäl massage nu.
eller kanske en kotknackare , kan knappt sitta ussha , jaja sånt är livet.

kan man längta såhär mycket efter en person, jag förstår inte , måste vara förbjudet.


dom säger att hoppet är det som ska hålla en uppe , men är det som bara psykar ner en
hoppet och ovissheten gör mig skräckslagen.

försökte få lösenord på min blogg , men förstår inte riktigt ska kika lite mer ,

nej nu ska jag ut på en ryk och lätta trycket från skallen.
ussh borde verkligen sluta med skiten , skönt det hade vart.
och pengar hade man sparat i massor , men då kommer inte
någon stackare  kunna umgås med mig , kan ju ha mitt humör
redan och hur skulle det se ut om det blir värre ?:P ,
nej m en en dag ska jag bli av med lasten man dragit på sig dumt nog.


nej so long suckers
xoxo sofie


 


 
( slumpad bild , fy tomas där ska tassarna inte vara!)


 

"Just because i ROCK ,
it doesnt mean that i am made of stone
!"




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0