bilder

jaha då har jag faktist vart duktig för en gångs skull och lagt lite energi på att ladda upp lite bilder :)
så på 16 , 27 & 29 dec och sen 8,9,10 finns det lite nya bilder :)


http://youcanthandleme.bilddagboken.se/


vill ha ett eget boende någonstans inte att jag vantrivs hemma men vill ha något som jag bara
kan kalla mitt hem och som jag kan fixa och göra fint , inte så kul att snart vara 20 och bo hemma
och absolut inte när man redan bott hemifrån en gång blir lite fel då :/
ett hus vill jag ha! och bara fixa en massa med.

ja börja köpa lotter kanske och hoppas man vinner några miljoner då ;) heh

nej nu ska jag ta & bege mig hem och sova ny dag imorn.

bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0