We can't escape our past, just leave it behind

i knew i could fix it on my own and i did , it has been a long struggle but now i am more clear that i have
never been!

torsdag , sitter nu framför dumburken och fördriver med tiden med massa skit som blocket BDB , facebook , ams och den här bloggen som igentligen jag inte förstår varför jag skriver en massa skit i. men någon finner det säkert intressant? fast drygt att man inte kan se vilka bara , hade vart kul att veta. sitter nu hemma hos M han är på jobbet ,
vaknade väl strax efter 9 idag  tomt utan han bredvid mig , och sen med sprängande huvudvärk och grinfärdig , men visste det när jag inte orkade gå ut att röka en cigg igår då blir det så när jag vaknar nikotinbegäret är stort , så ciggen var det första som jag gick ut på möttes utav ett grått och kallt motala hade igentligen tänkt att jag skulle ut och ta en sväng på stan idag och kika lite men nej vädret fick mig att vilja stanna inne istället så gjorde iordning en stor kopp te och en macka och myste mig ner här framför datorn och TV:n istället kollat på en massa stackars djur på animal planet , hade jag kunnat hade jag tagit hem allihopa stackars missskötta djur., usch grymma människor det finns.  hängning är det dom förtjänar!  haha kolla även lite på the voice i morse då vare en gubben som ringde in till fråga olle , och först börja prata om att tjejjer som tatuerar och vaxar , opererar och gör massa saker med kroppen han förstod inte att dom gjorde det måste ju göra ont menade han , sen helt plötsligt det han ville få ut utav det , var sen att tjejjer "inte ville få lite kuk i prutten" för då klaga dom på smärtan haha störd människa fick mig många goda skratt :PHAHA


haha fan hitta en länk till och med till klippet där från idag se & få er ett gott skratt:) http://webbradio.thevoice.se/index.aspx?cid=6&cattype=4
och sen går ni in på TV highlights och sen vidare till, ernst pratar sex med olle

usch har sån beslutsångest om hur jag ska göra imorn om jag ska åka till mora eller inte eller om jag blir kvar här
beror på om han killen ringer idag vill säga angående intervjun , om den blir på måndag känns det så himla onödigt att sitta och åka hem idag sen tillbaka söndag och sen tisdag sitta och åka till norge igen , kommer ju inte bli annat än bilåkande på min lediga tid:/ ,plus att det kostar ju skapligt mycket med bensin och allt.  fast massa som kommer bli besvikna om jag inte kommer , mats daniel , fred , sandra , mamma jocke mm , ja som sagt blire intervju måndag vet jag inte riktigt , blire inte så då åker jag defintivt hem imorn eller lör.

gårdagen spenderade vi med att åka och hämta ut pencillin åt Mattias sen köpa hårfärg till mig , sen åkte vi till garaget
och där var blomberg och 2 till , var väl det där ett tag , var lite frääna bilar att kika på :)
sen åkte vi hemöver och så laga jag spagetti och köttfärssås , sen åt vi och hämta täcket och bänkade oss ner i soffan
och kikade på "georgia rule" en film med lindsey lohan , riktigt bra tyckte jag faktist den var :)
sen gick vi och la oss och sussa så sött.

skulle ha vart ner och hittat någon frisör här i motala med ifall jag blir kvar här tills jag åker till trysil
för måste klippa mig innan, blir jag hemma så ringer jag bara sussanne eller malin. men inte riktigt
bestämt hur jag ska klippa mig sugen på 3 olika , 2 är jättevågade 3e lagomt . får se.
sja färga utväxten idag iaf mattias ska få göra det nu när han kommer hem från jobbet.

nej nu ska jag te en till kopp te och gå ut på en cigg , sen tänkte jag fördriva tiden med att diska lite sen kommer
sötnosen om ca 3 timmar.
:).



allt som låtit så lätt och självklart känns inte lika glasklart.

Good friends are like stars
        You don´t always see them
                                but you know they are always there



mina nära och kära jag AVGUDAR er
ni är bäst på alla sätt och vis.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0