just cruising around on big wheels.

Jaha kvällen har jag och sandra spenderat med film , glass & vitlöksbröd mums.
var till niklas med och såg en film som jag sov igenom så han och sandra fick se själva.
nu ska jag gå & sova hade jag tänkt riktigt trött är jag , ny dag imorn suck kan inte tiden
stanna nu vill inte tillbaka till norge. :/ kanske får åka och gömma mig i GBG och hyra
in mig i martins skokartong centralt vid parisehjulet på liseberg ;) "sånt som bara vi förstår"
jag och sandra konstatera idag att vi saknar en viss carlsson neröver och undra
hur vi skulle få han tillbaka , så ska planera in en resa dit bara jag är hemma igen
och hälsa på :)

nyss satt jag och kolla igenom en massa bilder från vårat nyår med motalapojkarna
på besök , hade så sjukt roligt trots alla missöden skulle jag vilja göra om en resa
med samma gäng , skrattnivån var hög konstant ;)

så här får ni lite bilder , måste se om M har tid någon dag att skicka alla eftersom
en mapp med alla nya bilder råka försvinna uti tomma intet? mysko mysko.








please erase my memory of you and this feelings.
and make sure they never come back!





Alltså ne, jag förstår mig verkligen INTE på killar. Har slutat att försöka ens. Efter åren som gått har jag typ blivit en kall människa. känner inte igen mig. har slutat bry mig. men de kanske är bra. sluta blanda in känslor i allt. förutom något misstag när jag vart dum , blind och trott för mycket på något som inte finns.
fuck, hade ett riktigt bra citat jag skulle dra här.. men jag kommer inte ihåg ordagrant vad som sas och då är det inte lönt att nästan säga det..  Jag antar att de kanske blir såhär, blir man sårad tillräckligt många gånger så inser man att det är inte värt att bli sårad igen, så då skiter man i att få känslor för någon, eller man vill inte få känslor för någon.
gav känslorna ett försök igen , men åter igen bevisat att det är det sista man skall göra , känslokall? dom säger så vissa.
Har jag verkligen blivit en sådan person. en kall människa? Har jag blivit en kille i tankesättet rent utav ??
Ne, så kall skulle jag nog aldrig kunna bli.
för jag känner ju hur ont det gör , hur gör man för att glömma & radera ?



nej dags att sova nu är skittrött
godnatt.

so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0